KRÉMY NA RUCE || Uxitol 10, EOS, Balea, Manufaktura, Soaphoria

Krémy na ruce jsou naší nezbytnou součástí dnes a denně. Zvlášť teď kdy nám ruce vysušují dezinfekce. Já je používám denně, protože jsou dny kdy moje ruce trpí opravdu hodně. I když nejsou nijak extra vysušené, tak si je každý večer před spaním mažu, abych zabránila vysoušení. Ono to totiž nejsou jenom dezinfekce, ale třeba i pracovní rukavice, které já doma mám na rukou takřka nonstop. Všechny krémy jste mohli vidět už u mě na instagramu. Některé značky jsem zkoušela úplně poprvé a musím říct, že tento článek bude hlavně pozitivní, protože žádný krém nebyl úplný propadák.

Krémy na ruce jsou mojí každodenní součástí. Dříve jsem používala krémy i přes den, ale dnes Vám představím jeden, který stačí používat večer před spaním.
Uxitol 10 Silkhand je regenerační krém vhodný hlavně pro suché až zhrublé nebo popraskané ruce. Obsahuje zvláčňující,  hydratační složky. 10 % urea změkčuje a napomáhá odstranění zhrublé kůže. Aloe vera a máslo karité zase pokožku dokonale hydratuje. 
Krém má našlehanou texturu, která je poněkud hutnější. Musí se rychle rozetřít a promazat, protože se vsakuje opravdu rychle a nezanechává mastný film. Výsledkem jsou krásně hebounké ručičky.
Eos je znám hlavně pro svoje balzámy na rty. Ty já jsem teda ještě nezkoušela, ale dnes Vám představím krém na ruce právě od této značky.
Krém má nádhernou jemnou vůni ovocného květu a velmi originální obal, který se lehce vleze do kabelky. Vůně je velmi jemná a příjemná a bude Vás nutit si k rukám čuchat ještě hodně dlouho. Tahle vůně je ideální na jaro nebo léto. Rychle se vsakuje a nezanechává mastný film. Obsahuje bambucké a kakaové máslo, extrakt z ovsa pro hebkou pokožku a navíc je veganský.


Jak už někteří víte, co se týče značky Balea, tak sama si jejich produkty nekupuji. I tak se mi vždy nějaký kousek do rukou dostane. Tentokrát Vám představím krém na ruce Mr. & Mrs. Panda, který jsem dostala od Nikol.
Jeho vůně je velmi zvláštní a musela jsem si na ni zvyknout. Kombinace ostružin a sedmikrásky je sladká, ale zároveň i kyselá. K mému překvapení má krém poměrně hutnou konzistenci a je potřeba dávat opravdu malé množství, jinak se bude vsakovat opravdu hodně dlouho. Krém skvěle hydratuje, zanechává ruce pěkně hebké a vyživené. Musím říct, že tento krém byl pro mě velmi milým překvapením a jsem moc ráda, že se ke mně dostal.


Krém, který mě za poslední dobu naprosto odrovnal? Jednoznačně Jablko&Mandle od Manufaktury. Dostala jsem ho na Vánoce od Domči a naprosto si mě získal. Já teď už jen lituji, že jsem si nepořídila celou tuhle řadu, protože voní dokonale. Připomíná tedy hlavně vánoce a čas s nimi spojený. Má typickou vánoční vůni, dokonce bych řekla, že v něm cítím i skořici. 
Pomaleji se vstřebává a na rukách zanechává mastný film, ale to mi vůbec nevadí, protože ho používám vždy večer před spaním. Ruce však zanechává krásně jemné, hebké, hydratované a provoněné několik hodin.

Levandulový univerzální balzám (vzoreček) od Soaphoria jsem dostala jako dárek k nákupu. Už na první přičichnutí jsem si ho zamilovala, protože má opravdu intenzivní levandulovou vůni. Jak už zaznělo v úvodu, jedná se o univerzální balzám, který se dá použít na kde co. Hodně jsem si ho oblíbila na ruce, protože je sice velmi mastný jako vazelína například, ale za to se velmi rychle vsakuje a nezanechává mastný film. Nicméně pokožce je dokonale provoněná a hydratovaná. 
Dále jsem ho ale používala i na rty, suché lokty nebo suchá chodidla a ve všech případech byl naprosto dokonalý. Rozhodně si hodlám pořídit i velké balení, které vyjde na nějakých 150,- Kč. 

Jaký krém na ruce je Váš nejoblíbenější?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Já krémy na ruce střídám, vyloženě oblíbenou značku nemá. Většinou jich mám rozpoužívaných několik - v koupelně, na nočním stolku, na chatě, na chalupě, v kabelce .. :). Docela fajn je krém s arnikou od YR, ale mám docela ráda i měsíčkovou Indulonu. Z těch, co jsi nám představila, nemám vyzkoušený ani jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Yves Rocher jsem krém na ruc ještě neměla, ale ráda bych vyzkoušela tu Indulonu :)

      Vymazat
  2. Ja si nemastím ruky vôbec. Neznášam keď mám mastné ruky alebo čokoľvek na rukách. Mne vadí už aj mydlo. Ako nie pre alergiu ale preto lebo mám hnusný pocit a nemám to rada.

    KTORÚ KRAJINU ZNÁZORŇUJE MOJ OUTFIT?

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy na ruce jsou u mě nutností, pravidelně nějaký používám a to hlavně přes zimu. Ve tvém výběru bych hned sáhla po tom od Manufaktury, musí nádherně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní božsky, doma už mám druhé balení a je opravdu skvělý :)

      Vymazat
  4. Krémy na ruce také používám denně. Většinou si ale nový krém vybírám podle obalu. :D Takže nejlépe, když je růžový. :D A také roli hraje vůně. Bohužel často se setkávám s tím, že po krému mám ruce ještě sušší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že obal mě taky občas naláká, i ta vůně :D

      Vymazat
  5. Bez krémů na ruce se neobejdu. Momentálně je můj favorit s růžemi od Idea Toscana. Hutnější krém jsem nikdy neměla a je boží :-) Uxitol jsem kdysi také měla a nebyl špatný. A na Manufakturu jsem málem zapomněla, ty jsou jemné a skvěle voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu tvoji oblíbenou značku vůbec neznám, ale mrknu na ni, protože hutné krémy mám ráda :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS