Spotřebováno: Duben 2021

 Další měsíc za námi a s ním i další spotřebováno. Opět se mi zadařilo spotřebovat slušnou várku produktů, i když počet navýšily hlavně jednorázové masky, kterých je tento měsíc rovnou šest. Nicméně velké zastoupení má i značka Renovality, od které tu mám suveréně nejvíc spotřebovanců. Oproti měsíčnímu nárustu nové kosmetiky je ale stále více spotřebovaných produktů z čeho mám fakt velkou radost. Bohužel v květnu už to taková hitparáda nejspíš nebude.


Celkem je to tedy 17 produktů, v nichž jsou i dva doplňky stravy. Z dekorativky je tu jen jeden jediný kousek a největší zastoupení tu má pečující pleťová kosmetika. 
1. Tělové sérum Renovality mandarinka - za mě nejlepší sérum z řady křišťál. Skvělá citrusová vůně, vhodná hlavně na léto, dobře pokožku těla vyživila a hydratovala. Seženete ve stálé nabídce. (recenze)

2. Pleťové sérum 3 roční doby Renovality - sérum vhodné na podzim, zimu, jaro. Je skvělé jak pod líčení, tak na noc. Má krásnou oranžovou barvičku, která pleti dodá šťávu. Na podzim si jej pořídím znovu. (recenze)

3. Švestkový olej Renovality - marcipánová vůně, která mi zpočátku lehce vadila, ale zvykla jsem si na ni. Olej jsem si oblíbila jak na pleť, tak jako vlasový zábal, kd mi neskutečně zregeneroval vlasovou pokožku, která byla velmi suchá a svědivá. (recenze)

4. Královská koupelová sůl Renovality - to je za mě byl velký propadák. Vadila mi vůně, sůl byla lepivá, na vaně nechávala takový růžový povlak, který jsem musela drhnout odmašťovačem. Tohle se vůbec nepovedlo. (recenze

5. Doplněk stravy vitamín D3 Renovality - brala jsem jej přes zimu, kdy má naše tělo málo vitamínu D, protože v létě jej získáváme ze sluníčka. Tobolky jsou akorát tak velké, dobře se polykají. Na zimu opět pořídím. (recenze)

6. - 7. Pleťová maska Love beauty and planet růže - ta se mi doma sešla hned dvakrát a vůbec toho nelituji. Maska pěkně voní, splnila co slíbila, na pleti nelepila. (recenze)

8. Pleťová maska Love beauty and planet kokos - příjemná, nevýrazná vůně. Až moc velké plátýnko, ale pleť po ní byla svěží a napapaná. (renceze)

9. Pleťová maska Love beauty and planet tea tree - skvělá, příjemná vůně, vůbec bych ji nepřirovnala k tea tree.  Obrovské plátnko, dlouho trvalo než se sérum vsáklo, pleť delší dobu lepila a navíc si nejsem jistá, zda splnila svůj účel. (recenze)

10. Pleťová maska Kneipp detox - menší plátýnko, které dokonale sedlo na moji pleť. Po aplikaci byla pleť pružná, projasněná a póry na nose byly méně viditelné. Rozhodně si ji pořídím znovu. (recenze)

11. Pleťová maska Kneipp hydratační - plátýnko taky dobře sedělo na pleti, pleť je po masce hydratovaná, vyživená a zářivější, avšak dlouho lepila než se sérum úplně vstřebalo. (recenze)

 
 12. Magnéziová sůl do koupele Dorčák - s měsíčkem lékařským, intenzivní vůně, sůl se rychle rozpouští, ve vodě už tak intenzivní vůně není. Pokožku nevysušuje, ale ani nijak nehydratuje. Obsahuje květy měsíčku lékařského.

13. Doplněk stravy Colafit - krystalický kolagen, který mi pomohl s bolestmi kloubů. Jiný účinek jsem nezaznamenala, ale ty klouby jsou fakt znát. Doma už mám další balení. (recenze)

14. Řasenka Essence I love extreme - silikonový klasický kartáček, musela jsem ji chvíli nechat vyschnout, ale jinak dělala pěkné řasy. 12 hodin nevydržela, potom lehce opadávala, ale řasy dělala pěkný. (recenze)

15. Micelární gel Ziaja okurka - skvěle voněl, dočisťoval pleť. Nijak ji nedráždil, avšak v blízkosti očního okolí štípal. Pleť zmatnil, zhydratoval, klidně bych si ho pořídila znovu. (recenze) 

16. Pleťový a tělový kolagen Inventia - zbytečný produkt, který se mi doma objevil. Používala jsem jako podklad po oleje, ale jinak jsem žádnou změnu na pleti nezaznamenala. Prevence asi dobrá, ale znovu už bych ho mít nemusela.

17. Multifunkční čistič 3v1 Kvitok - tenhle produkt byl super, protože zastal rovnou tři kroky - čištění, odlíčení a tonizaci. Ideální na cesty, dvoufázová textura. Nedráždil oční okolí, dobře odlíčil a celkově byl moc fajn. (recenze)

Který produkt Vás zaujal nejvíce?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Pěkná spotřeba, hlavně Renovality teda jedeš pokaždé ve velkém :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pěkná statistika! Oleje jsou opravdu lákavé, nyní mám dvě séra od the ordinary, které plánuji doplnit i o další produkt, této značky. Moc pěkný článek. Prima den přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám oleje ve své skincare hodně ráda. Ze začátku mi vadil mastný pocit, ale teď si bez nich nedovedu představit večer :)

      Vymazat
  3. Na ty pleťové masky se už také chystám, hned při příští návštěvě DM poletí do košíku! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slušná spotřeba a musím říci, že pro mne samé produkty, se kterými nemám zkušenost, nikdy mi nepřišly do ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé v drogerii dostupné nejsou, to je pravda :)

      Vymazat
  5. Masek mám taky docela spotřebu. Ještě větší ale asi u sprcháčů, protože je používám i na holení :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS