RENOVALITY || Královská koupelová sůl

 Jak už jsem zde několikrát zmiňovala, tak produkty do koupele mám velmi ráda. Vlastně už si ani pořádně nepamatuji, kdy jsem měla vodu ve vaně bez nějaké přísady. Ne nadarmo jsem taky nedávno vytvořila rubriku koupel, kde představuji různé přísady. Dnes se podíváme na sůl od Renovality, kterou jsem si koupila v loňském roce. 

Královská koupelová sůl byl jeden z produktů, který jsem od Renovality ještě neměla. Balení je sklenička, kterou byste tipovali spíše na zavařování, ale musím říct, že mě obal neskutečně baví. A co víc, po spotřebování ho můžete použít dál na cokoliv. Navíc je průhledná a Vy tak v plné kráse vidíte její obsah.


Sůl obsahuje himalájskou sůl, růžová poupata a esenciální olej z Damašské růže. Pravá himáljaská sůl pochází z podhůří Himálaje a obsahuje více než 80 různých minerálů. Sůl je navíc obohacena o pravý esenciální olej z Damašské růže a stejně tak jsou pravá i poupata.

Já se na sůl neskutečně těšila, protože přece jen mi zatím od Renovality sedlo snad vše až na dva produkty. Jedním z nich je právě tato sůl. Já mám vůni růže v kosmetice velmi ráda, ale tady mi moc nesedla. Přijde mi dost zvláštní a taková jakoby umělá. Na dotek je sůl dost lepivá a taková celkově nepříjemná. Ve vodě se rozpouští strašně pomalu. Než se stihnu oholit a celkově vykoupat, tak se úplně nerozpustí. Navíc na vaně nechává takový lepivý barevný povlak, na který musím používat odmašťovač, abych jej vůbec dostala dolů. 


I když tahle sůl na první pohled vypadá opravdu královsky, bohužel královský relax mi nezajistila. Co jsem tak četla recenze, tak stejnou zkušenost má více uživatelek, ovšem některé si sůl velmi chválily. Je to věc názoru a každému vyhovuje něco jiného. Tahle sůl je jasným důkazem. A taky dokazujete to, že i když značku Renovality naprosto miluju a spolupracuji s nimi, tak ne všechno mi sedne :)

Kráslovská koupelová sůl 250 g stojí 129,- Kč a koupíte ji zde

Používáte nějaké přísady do koupele? Zkoušeli jste něco od Renovality?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

16 komentářů:

  1. Petro, tak na pohled sůl vypadá krásně. Škoda, že uživatelsky je to slabší. Pro mne to není tak jak tak - já se v 99 % sprchuju, takže soli a jiné přísady vlastně ani nekupuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá vážně královsky, škoda že nemá takový efekt no :/

      Vymazat
  2. Já sůl měla také a byla fajn. Ale růžičky jsem si z ní musela vyndat, abych neměla ve vaně borčus a nechala si je volně na misce v obýváku. Vonělo to nádherně docela dlouhou dobu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Článek přesně pro mě. :D Po 6ti letech mám vanu, takže taky vždycky, když si ji napouštím, tam něco přidávám. Za těch pár dní ale jen pěnu... teď bych ale ráda zkusila i nějakou sůl. Takže děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně také můžu doporučit Kneipp, Tetesept nebo Ezo!

      Vymazat
  4. jéééé ♥ paráda až zas začnu s koupelí tak si koupím vypadá moc dobře

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem koupelovým solím na chuť moc nepřišla, raději mám pěny :) Škoda, že ti tato zas až tak moc nesedla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlho hľadám nejakú soľ do kúpeľa a táto ma úplne dostala. Veľmi sa mi páči, že tam pridali aj tie ruže. Tak túto musím vyskúšať. Ďakujem za tip ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, vzhledově sice vypadá dobře, ale jinak je nic moc.

      Vymazat
  7. Miluju soli do couple a s produkty od Renovality jsem spokojená. Sůl vypadá skvěle, škoda, že tvá zkušenost není nic moc..

    OdpovědětVymazat
  8. Sůl do koupele jsem nezkoušela sakra dlouho, raději se totiž sprchuji. :D Každopádně mě mrzí, že úplně nesplnila tvé očekávání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě bohužel taky, ale to se nedá nic dělat.. :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS