PLEŤOVÉ MASKY || Love beauty and planet

Značku Love beauty and planet jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho, ale z nějakého důvodu jsem to odkládala. Jelikož mi doma došly jednorázové pleťové masky, rozhodla jsem se nejprve vyzkoušet právě masky. Vybrala jsem si tři, které nabízí drogerie DM a to růži, kokos a tea tree. Na masky jsem se velmi těšila, protože jsem do značky vlákladala velké naděje. Na jeden článek o této značce se můžete ještě těšit, protože na Vánoce jsem dostala dárkovou sadu právě od této značky. 


Maska s růžovým olejem a máslem muru muru se mi doma sešla hned dvakrát a vůbec mi to nevadilo. Tahle vůně mi naprosto sedí, není nijak vtíravá, voní krásně po růžích. Obsažené máslo muru muru dodá pleti hydrataci a ochrání ji před vysušováním. Růžový olej dodá masce jedinečnou vůni po růžích.
Z této řady jsem měla i pleťový peeling a sedl mi neskutečně. Jak vůní, tak efektem. 
Maska je vhodná pro normální a suchou pleť. Její účinek by měl pleti dopřát vitalitu, hydrataci, výživu a svěží vzhled. Maska je poměrně dost nacucaná sérem, ale nikde neteče a dobře přilne k pleti. Po aplikaci jsem zbytek séra vklepala do pleti a byla nadšena. Během chvilky se sérum vsáklo, pleť nelepila a maska splnila co slibovala :) 


Maska s kokosovou vodou a květy mimózy je vhodná pro normální pleť. Slibuje hydrataci a svěžest pleti, dále také vyživení. Co se týče vůně, tak zde jasně vévodí kokos, vůni mimózy jsem nijak nezaznamenala. Vůně není nijak extra výrazná, ale taková decentní a příjemná. Kokosová voda je známá pro svoje vyživující schopnosti. I tato maska byla poměrně dost nacucaná sérem, ale také nikde neteklo a dobře přilnula k pleti. Na můj vkus teda až moc velké plátýnko. Po aplikaci jsem zbytek séra vmasírovala do pleti. Pleť nelepila, byla napapaná a svěží. 


Pleťová maska s Tea tree a Vetiver má úžasnou jemnou vůni. Čekala jsem spíš vůni po tea tree, ale nestalo se. Vůně je opravdu jemná, lehká a vůbec nepřipomíná tea tree.  Maska by měla pleti dodat pocit znovuzrození a neutralizovat efekt znečištěného prostředí. Z plátýnka sérum neskutečně stékalo, ovšem na pleti už ne. Maska k pleti přilnula, ovšem plátýnko bylo na můj obličej obrovské. Po vklepání séra do pleti byla pleť lehce lepivá a nějakou minutu trvalo, že lepivost přestala. Maska byla příjemná, ale nejsem si úplně jistá zda splnila účel.


Zaregistrovali jste tuto značku v drogerii? Zkusili jste něco?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

8 komentářů:

  1. Masky jsem sice od této značky ještě nevyzkoušela, ale jiné produkty ano :) Měla jsem masku na vlasy, která byla naprosto skvělá, tuhé šampony, scrub na obličej a teď používám jejich deodorant :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to už jsi toho vyzkoušela hodně. Na tu masku na vlasy se musím podívat!

      Vymazat
  2. Značku jsem myslím zahlédla, ale vyzkoušené nemám nic. Já teď koupila pár masek v Rossmannovi (dělala jsem tam docela velký nákup se slevovým kuponem), časem je možná i použiju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ty na ty masky moc nejsi, ale jednou za čas jsou super :)

      Vymazat
  3. S máslem muru muru jsem měla sprcháč a určitě ho budu pořizovat znovu, byl skvělý. Věřím, že i maska, ale nejvíc by mě lákala asi ta kokosová :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U mě by byla volba jasná, hned bych zvolila tu kokosovou! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS