RENOVALITY || Nová krystalická řada Crystals series křišťál

Křišťálová série, si troufám tvrdit, předčila očekávání všech milovníků olejů od Renovality. Já sama jsem nečekala, že by někdy u Renovality mohly přijít průhledné lahvičky. Přece jen jsme u nich zvklí na fialové sklo, které má hned několik benefitů. Renovality vyvinuli krystalickou řasdu, která obsahuje pět tělových sér obsahující malé krystalky křišťálu. V nabídce je máta, grep, mandarinka, ylang a fialka. 

Séra jsou vhodná jen na tělo, protože obsahují slunečnicový olej, který je sice kvalitní, mohl by ale ucpávat póry. Dále je zde obsažen arganový a jojový olej. Všechny tyto tři oleje poskytnou pokožce luxusní péči, vyživí ji a zvláční. 
No a proč zrovna křišťál? Protože křišťál je čistý kámen, který tělo nabíjí vitalitou a energií, jež pohlcuje, uvolňuje, reguluje a uvádí ji do harmonie. Odstraňuje negativní energii a působí na všechny neduhy. 


Máta nepatří v kosmetice mezi mé oblíbené vůně, hlavně díky tomu, že připomíná vůni zelené (alkohol). Ovšem sušená nebo čerstvá jako rostlina, to je jiná. Máte zvyšuje energii, podporuje soustředěnost a zahání vztek, úzkost a stres.
Mátové tělové sérum jsme u nás doma začali používat hlavně na masáže. Testovala jsem ji na přítelovi, který má zatuhlou oblast krční páteře a masírovala jsem ho právě mátou. Máta totiž ze začátku chladí a následně svaly dokonale prohřeje. Přítel si velmi chválil, jak mu prohřeje svaly. 
Já ji používala na chodidla, která mám pořád studená. Vždy před spaním jsem si nohy promazala, promasírovala a hned nazula teplé ponožky. Bylo skvělé cítit, jak se nohy prohřívají. 

Ylang jsem doma ještě nikdy neměla a vůbec jsem nevěděla, co od vůně čekat. Nakonec jsem si vůni docela oblíbila, i když mezi favority rozhodně nepatří. Jedná se o květinovou vůni, která mi připomíná, když člověk vejde do květinářství a cítí tu směsici všech květin. Ylang je vhodný při nespavosti, harmonizuje a zlepšuje náladu, pomáhá uvolňovat svalové a nervové napětí.
Ylang už jsem používala jen já a to po každé koupeli, kdy jsem si jím mazala nohy, které mám permanentně suché. Ze začátku byla ta vůně opravdu příjemná, ale po nějakém čase mi začala lehce vadit, protože byla na můj vkus až moc silná. Nicméně tohle sérum nejhorší nebylo a sem tam tuhle vůni do kosmetiky zařadím :)  
Tělové sérum Ylang stojí 249,- Kč a koupíte jej zde

Ještě než jsem měla celou krystalickou řadu doma, tak nejvíce jsem se těšila právě na fialku. Čekala jsem nějakou pěknou květinovou vůni. Bohužel fialka mě velmi zklamala a zajistila si suveréně poslední místo v mé oblíbenosti. Jedná se o zemitou vůni z listů, která není vůbec příjemná, ba naopak smrdí řekla bych. Fialka pomáhá navozovat pocit uvolnění a je uklidňující.
Jak už jsem ale řekla, za mě nejhorší vůně. Když jsem se jím namazala, ten smrad byl neskutečnej a ještě dlouho jsem jej cítila. Docela jsem se modlila, abych sérum co nejrychleji spotřebovala, protože tohle se opravdu nepovedlo. A že bych po jeho použití byla nějaká uvolněná nebo uklidněná, to rozhodně ne :D 

Grep se z krystalické řady, co se týče oblíbenosti, vyšplhal na druhé místo. Velkou roli v tom hraje právě citrusová vůně, kterou já v kosmetice mám dost ráda. Nemůže sice konkurovat mojí nejoblíbenější mandarince, ale i tak ji šlape na paty! Tuhle vůni bych dokázala představit hlavně v létě, protože už samotný grep ve mně evokuje léto a teplé dny. Grep napomáhá mírnit bolesti hlavy i migrénu a uvolňuje napětí. 
Jestli opravdu pomáhá při bolestech hlavy to nevím, v době testování jsem žádnou bolestí netrpěla (takže kdo ví, třeba to bylo opravdu díky grepu). A co se týče uvolnění, tak už jen ta samotná svěží vůně, Vás hodí do pohody. 


Mandarinka je mým jasným favoritem a proto jsem si ji nechávala na konec. A to nejen díky její vůni, která je opravdu totožná s mandarinkou, ale také proto, že je ze všech olejů této řady nejhustší. Mandarinka přináší radost, působí na některé typy migrén a nespavost. 
Na tohle sérum jsem se každý večer těšila, až se jím namažu (takže opravdu přináší radost :D) Používala jsem ji jen já, protože to byl takový můj skvost. Na pokožce je dlouhou dobu cítit a stejně jako předchozí séra pokožku dokonale hydratuje a vyživuje. 
Tělové sérum Mandarinka stojí 249,- Kč a koupíte jej zde

Bohužel jdu s křížkem po funuse a z těchto sér je k zakoupení pouze ylang a mandarinka. Ostatní byly v prodeji jen pár měsíců a nyní jsou ve stále nabídce jen dvě výše zmíněné. Ovšem jsem ráda, že se do výběru dostala alespoň mandarinka, která je opravdu bezkonkurenční!

Postřehli jste tuhle novou sérii? Jaká varianta Vás zaujala nejvíce?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Renovality za zaslání produktů k recenzi

12 komentářů:

  1. Mně by asi nejvíc zaujal grep a mandarinka by byla hned v závěsu. K mátě mám neutrální vztah a květinové vůně, zvlášť silné, moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grep a mandarinka to u mě také vyhráli na plné čáře :)

      Vymazat
  2. So značkou skúsenosť nemám, ale táto rada vyzerá super :) Skvelý výber

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, teď je v nabídce ještě jedna, určitě mrkni :)

      Vymazat
  3. O tejto rade som ešte nepočula ale chcem oskúšať nejaké veci z tej modrej sady.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě zkus, mají velké množství olejů :)

      Vymazat
  4. O tejto rade počujem prvýkrát. Na leto milujem olej na telo a mám doma jeden z drogerky, ale chcela by som vyskúšať niečo iné. Na tú mandarínku sa určite pozriem.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě mrkni na Renovality, u nich si vybere úplně každý :)

      Vymazat
  5. Tolik zajímavých vůní! Vůbec nevím, po které bych sáhla jako první, asi po fialce nebo Ylang, tu mám ráda i v parfémech :-)

    OdpovědětVymazat
  6. J8 mátu naopak miluji a určitě bych na vyzkoušení zvolila tuhle verzi. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS