RENOVALITY || Doplněk stravy Vitamín D3

 Doplňky stravy od Renovality zobu zhruba půl roku a už jste tu o nich četli. Některé mi vyhovovaly natolik, že si je v budoucnu pořídím znovu, jiné jsem ráda vyzkoušela, ale nemusím je mít nutně znovu. Nicméně naučila jsem se nějakému řádu, abych každý den nezapomněla si tabletky vzít, takže je teď pro mě těžko představitelné, že bych nebrala nic. Momentálně beru kollagen a Ženskou pohodu, ale ještě minulý měsíc jsem brala vitamín D3, na který se podíváme dnes. 

Vitamín D3 přijímáme hlavně v létě ze slunečního záření, ovšem v zimě ho tělo nemá dostatek. Proč? Protože si jej neumí vyrobit samo, a proto je vhodné jej doplňovat právě nějakým zobáním. 
Balení obsahuje 120 tobolek, kdy se bere jedna tobolka denně během příjmu tučného jídla. Balení vám tedy vydrží na čtyři měsíce. Tobolky jsou středně velké a snadno se polykají.

Vitamín D podporuje normální funkci imunitního systému a přispívá k normálnímu vstřebávání a využití vápníku a fosforu. Také přispívá k normální hladině vápníku v kostech a udržení normálního stavu zubů a kostí. Podporuje normální činnost svalů. Jak tedy můžete vidět, našemu tělu prospívá hned v několika dalších ohledech a má tak multifunkční využití.

Tobolky neobsahují kofein, lepek, konzervační látky, barviva ani cukr. Jsou 100 % přírodní a obal tobolky je rostlinná celulóza. 
Já nikdy nic podobného nebrala, ale teď už vím, že přístí zimu si jej musím objednat. Přece jen pro naše tělo je to skvělá věc a já se ráda sama o sebe starám a snažím se tělu dopřát hodně vitamínů. Navíc balení vyjde na pěkné peníze a rozhodně Vás nezruinuje :)

Vitamín D3 koupíte zde za 219,- Kč

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Renovality za zaslání produktů k recenzi

8 komentářů:

  1. Já mám "déčko" v podobě kapek na předpis z lékárny (podle výsledků rozboru krve jsem měla nedostatek). Příští zimu možná preventivně sáhnu sama po nějakém doplňku (i proto, že mi tobolky vyhovují líp než kapky) a tohle vypadá jako dobrý tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám D v gumených vitamínoch :) Ale od Renovalitu chcem strašne tie olejčeky. Už dlhšie nad nimi rozmýšľam len sa nenašiel ešte asi ten správny čas aby som sa odhodlala nato si ich kúpiť :D

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou úplně skvělé, používám je už několik let a doma mám velmi slušnou zásobu :D

      Vymazat
  3. Přiznám se, že na déčko trochu zapomínám. Spíš se dopuji céčkem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já céčko začala brát až tuto zimu, ale rozhodně si jej budu pořizovat každou zimu.

      Vymazat
  4. Vitamin D jsem užívala přes celou zimu a i teď ho nevynechávám - souhlasím, že je to důležitý doplněk stravy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jen v zimě, přes léto to docela flákám.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS