Spotřebováno: Březen 2021

Březen byl pomměrně bohatý na spotřebovance a mně to udělalo obrovskou radost. Není se čemu divit, v březnu opět přibylo dost kosmetiky, tak je potřeba zabrat a redukovat o to víc. Tentokrát tu mám nejvíce spotřebovanců co se týče péče o tělo. Je tu i nějaká pleťovka, ovšem dekorativka tu není žádná. 


Mám tu celkem 17 kousků. Na některé jste už mohli číst recenzi na blogu nebo instagramu. Jak už jsem řekla, tento měsíc se opravdu zadařil a opět jsem zvládla splnit limit 10 spotřebovanců za měsíc.

1. Pleťový peeling Love beauty and planet růže - značku jsem chtěla zkusit opravdu dlouho a tento peeling byl od ní první. Má jemná zrníčka, voní po růžích, k pokožce je šetrný a nevysušuje ji. Pleť pěkně vyčistí a zanechává ji hladkou a čistou. Rozhodně doporočuji a mám v pláno si jej pořídit znovu. (recenze

2. Odličovací sérum Renovality - když pominu, že se ke konci rozbila střička, tak bylo jinak perfektní. Odlíčí i dvoufázové neslíbatelné rtěnky, pleť hydratuje, nedře. Musí se používat na navlhčený tamponek nebo obličej. Navíc mi vydržel asi rok! Rozhodně si koupím znovu. (recenze)

3. Micelární voda Uriage - řadí se do vyšší cenové kategorie, ale pleť dobře dočistí, neštípe, nepálí, nedráždí. Je vhodná i pro suchou pleť, hydratuje. 

4. Pleťová maska Envy therapy - za mě jedna z nejlepších masek za poslední dobu. Dokonale hydratuje, vyživuje, po použití pleť nelepí. Bohužel spadá do vyšší cenové kategorie, ale efekt boží! (recenze)

5. Pleťový peeling Ezo - za mě skvělý produkt. Od Ezo mi sedlo zatím vše a tohle bylo skvělý, škoda, že není větší balení. Cukrový peeling, pleť vyčistí a zároveň hydratuje. Podle mě se řadí mezi hrubší peelingy. (recenze)

6.-7. Balzámy na rty Blistex - oba dva jsou naprosto úžasné. Blistex patří mezi jedny z mých nej balzámů. Vajíčko má jemnou parfemaci, ale vydrží klidně i půl roku. SPF 50 je ideální na celý rok. Na rtech jsou oba moc příjemné, doporučuju! (recenze)
 
8. Krém na ruce Manufaktura - naprosto dokonalá vůně! Za mě jedna z nejlepších za poslední dobu. Kdo můžete, zkuste tuhle limitku ještě ulovit. Krém dělá trochu mastnější film, ale na noc naprosto ideální. Skvěle hydratuje a vyživuje a ta vůně! (recenze)

9. Deodorant Sebamed - moje už několikáté balení a suveréně nejlepší deoš. Aplikace pomocí střičky, skvěle voní a funguje. Sice je trochu dražší, ale dlouho vydrží. (recenze)

10. Intim gel Ziaja - koupila jsem ho v nějaké akci, ale byl moc fajn. Krásně voněl po heřmánku, byl šetrný a nedráždil. Za mě spokojenost za málo peněz.

11. Nepěnivý šampon na vlasy Yves Rocher - moje první zkušenost s vlasovkou od YR. Nebyl špatný, ale prostě mi vadilo, že nepěnil. Jinak vlasy krásně umyl, byly hydratované, jemné a snadno rozčesatelné. Bohužel z balení nejde dostat úplně vše. (recenze)

12.-13. Sprchové gely Treaclemoon - jsou moje láska. Miluju jejich obaly a vůně, protože jsou velmi originální. Z těchto dvou mě vůně úplně moc nenadchly, ale malé balení se dalo zkousnout. Nevysušují, umyjí a jsou prostě fajn. (recenze)

14.-15. Tělové sérum Renovality Fialka a Grep - fialka voněla naprosto strašně, zemitě. Byla jsem ráda, že byla brzo pryč. Grep voněl pěkně citrusově, ideální na léto. Jinak obě séra pěkně pokožku vyživila a zhydratovala. (recenze)

16. Toaletní voda Claire - voňavka za pár kaček. Neurazí ani nenadchne. Nebyla špatná, ale ta vůně mi prostě nesedla.

17. Pěna do koupele Kneipp Příjemné chvíle - naprosto dokonalá pěna. Jako všechny produkty od Kneipp. Dokonale pění, vytvoří pěnu, která drží. Pokožku nedráždí, nevysušuje. Naprosto doporučuji!

Znáte/zkoušeli jste nějaký z výše uvedených produktů?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

14 komentářů:

  1. Ahoj, to je ale produktů a recenzí, super, moc pěkný článek. Blistex jsem vlastně nikdy nezkoušela, ale věřím, že je skvělý. Uriage mám moc ráda a jejich produkty mi vždy sedí, takže se nedivím. Krásný den přeji. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu. Rozhodně doporučuji Blistex vyzkoušet. Já jejich zásobů mám doma pořád :D :)

      Vymazat
  2. Značku Love Beauty and Planet teď objevuji a je skvělá. Růžový mám sprcháč a voní dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám balzám Blistex - ty jsou skvělé. A mám podobnou zkušenost jako ty s obaly YR - vydolovat z nich poslední zbytek obsahu je vždycky fuška. U šamponu a kondicionerů to řeším lehkým naředěním, ale u tělových mlék je to dost děsné. Měla jsem i nějaký krém na ruce s jablkem od Manufaktury, ale myslím, že to byl nějaký trochu jiný. Ale voněl hodně po jablkách
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zkušenost zatím jen se šamponem, jinak nic krémového jsem od YR ještě neměla.

      Vymazat
  4. Super článek! Miluji krémy na ruce od Manufaktury!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tento byl můj druhý a oba zatím byly skvělé!

      Vymazat
  5. Pěkná spotřeba, jablíčková Manufaktura mi také hezky voněla :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek a je toho opravdu spousty. :) Manufakturu mám třeba moc ráda jejich vůně ke dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, minulý měsíc se zadařilo. Já od Manufaktury toho ještě moc neměla, zatím objevuji :)

      Vymazat
  7. Krémy na ruce od Manufaktury mám moc ráda a máš pravdu, že skvěle hydratují. Teď při používání desinfekcí na ruce je moje spotřeba o to větší, jelikož hodně vysušují. :/ Jinak skvělé tipy i na další produkty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já (musím zaklepat) ruce sušší nemám. Nebo spíš je to takový nárazový, kdy jsou více nebo zase vůbec.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS