PLEŤOVÉ PEELINGY || Yves Rocher, Eveline, Love beauty and planet, Ezo, Nobilis Tilia

Pleťové peelingy používám dvakrát týdně vždy před nanesením masky. Ráda si tento luxus dopřávám, protože si pleť pěkně promasíruju a očistím. Přednost dávám hrubším peelingům, ale nevadí mi ani ty jemnější. Pokud tedy dokáží pokožku obrousit a vyčistit stejně jako ty hrubé. Dnes tu pro Vás mám článek s pěti značkami peelingů, které jsem zhruba za poslední rok používala. 


Pořád jsem ve fázi, kdy značku Yves Rocher stále ještě poznávám. Gelový peeling z řady hydra végétal jsem dostala od mojí Domči, za což jí hrozně děkuji. Celá řada Hydra Végétal je vhodná pro normální až smíšenou pleť, takže právě pro mě.
Peeling má průhlednou gelovou texturu a obsahuje mikro kuličky z bambusu. Zrníčka jsou akorát tak drsná a skvěle odstraňuje odumřelé buňky. Jeho složení obsahuje více než 92 % přírodních složek. Má skvělou jemnou vůni a jeho aplikaci si velmi užívám! Po peelingu je pleť krásně hebká, hydratovaná a rozzářená. Určitě mám v plánu si pořídit celou řadu Hydra Végétal, protože mě velmi zaujala :)


Ananasový enzymatický peeling Eveline jsem našla v jednom beauty boxu. Do té doby jsem značku vůbec neznala a ani jsem o ni neslyšela. Byla jsem velmi překvapena z parfemace, protože není vůbec umělá a je cítit čerstvý ananas. 
Konzistenčně je tekutěšjí, ale unikátní textura typu gommage funguje jako "brusná guma". Nechává se totiž působit 3-5 minut, kdy poté stačí obličej setřít hadříkem. Pleť je krásně hladká a zářivá. Enzymy odstraní odumřelé buňky a ananas pleť provoní. Navíc pleť vůbec nevysušuje a já jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet zase něco nového. Koupíte na www.evelio.cz.



Značka Love Beauty and Planet má za cíl, aby vše co dělají bylo dobré pro krásu a věnovalo trochu lásky naší planetě. Je to značka, kterou já už chtěla delší dobu zkusit, protože je lákavá svými obaly i myšlenkou. Jako první od této značky jsem zkusila pleťový peeling.
Pleťový peeling s růží a muru muru máslem skvěle odstraňuje nečistoty a odumřelé buňky. Obsahuje jemná zrníčka, která šetrně masírují pleť a peeling je tak vhodný i pro citlivou pleť. Pokožka je po něm hladká, jemná, projasněná a hydratovaná - to díky přírodnímu máslu muru muru. Navíc neobsahuje parabeny, barviva a má úžasnou vůni po růžích. Navíc díky praktické pumpičce aplikace bude podstatně jednoduší :)

Od slovenské značky Ezo jsem už několik produktů měla, ale pleťový peeling rozhodně ne. Soli do koupele a masky byly vždycky perfektní, a tak jsem se na tento peeling neskutečně těšila.
Peeling bych přirovnala k tělovému peelingu od Saloos. Cukrový peeling dokonale sladce voní a při styku s pokožkou vytváří takovou mléčnou emulzi, ovšem zrníčka se nerozpouštějí. Ty dokonale odstraní stroupky, odumřelé buňky a nečistoty. Není to vyloženě hrubý peeling, ale nejjemnější taky ne. Každopádně já z něj byla unešena. Fakt jsem po dlouhé době cítila, že mám čistou pleť, hladkou a hlavně navíc i hydratovanou, díky obsahu bambuckého másla. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. 

První produkt od přírodní značky Nobilis Tilia byl pleťový peeling s jojobovými estery, který si teď blíže představíme. Peeling je vhodný pro všechny typy pleti a jeho aplikace je naprosto jednoduchá díky praktické pumpičce. Peeling má oranžovou gelovou texturu a obsahuje jemné částečky jojobových esterů, které zpočátku nejsou vůbec cítit. Velmi lehce se roztírá a pleť nijak nedře a nedráždí. Po vmasírování jsou lehce cítit zrníčka, která pleť dokonale obrousí a vyhladí. Pleť má olejovou texturu, díky které je pleť promaštěná a hydratovaná, ovšem nemusíte se bát mastného filmu. Navíc obsahuje betakaroten, který podporuje rovnoměrné opálení a chrání pokožku před volnými radikály. Za mě jeden z nejlepších pleťových peelingů :)

Znáte některý z těchto peelingů?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

6 komentářů:

  1. Neznám ani jeden. Možná až budu dělat objednávku z YR, tak si ten od nich objednám, když ho chválíš. A zaujal mne ten ananasový - kvůli vůni ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, první dva peelingy znám a mám zrovinka YR doma. Peelingy používám pravidelně a jsou neodmyslitelnou součástí mé skincare. ☺♥ Krásný sváteční den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Peelingy mám moc ráda a používám je pravidelně. Ráda bych vyzkoušela ten od Yves Rocher, budu tam muset zavítat a udělat sama sobě radost. :D :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS