Pleťové masky || LARENS, TIMECODE, 7th HEAVEN, ENVY Therapy

 Po nějaké době tu mám opět nějaké masky. Tentokrát se jedná o mix značek, kdy jsem většinu z nich zkoušela poprvé. Můžete se těšit na vcelku pozitivní recenze. Většinu z nich jsem dostala darem, poslední dobou už si jednorázové masky moc nekupuji. Přece jen se snažím šetřit přírodu a používám ty v tubě, které jsou na několik použití. No nic, jdeme na to, pěkné čtení přeji.


Plátýnkovou masku od dosud neznámé značky Larens jsem dostala od Nikol. Jedná se o masku s komplexem bioaktivních růstových faktorů z rostlinné placeny BIO-Placenta, regeneračními peptidy rybího kolagenu Biopeptide Complex a liftingovými oligosacharidy Phytodermina Lifting ®. Maska by měla pleť hloubkově hydratovat, zpevňovat, regenerovat a stimulovat obnovu buněk. 
Hned na začátku mi plátýnko přišlo strašně vytahané a slizké, jako by ho už někdo přede mnou měl. Na pleti vůbec nesedělo, otvory byly obrovské, no hrozný. Nějakým způsobem jsem je ale přece jen aplikovala na pleť a čekala 20 min. Během uplynutí doby plátýnko nesjíždělo, nepálilo, ale stékalo z něj sérum a pěkně vonělo. Po sundání jsem zbytek séra vklepala do pleti. Pleť nebyla vůbec lepkavá, ale pěkně hebká a docela i hydratovaná. Maska nebyla vůbec špatná, ale kvůli tomu plátýnku bych ji znovu mít nepotřebovala.


Masku značky Timecode jsem doma měla fakt dlouho, troufám si říct, že klidně i dva roky. Vůbec nechápu, jak je to možný, že se na ni dostalo až ke konci zásob, protože je jedním slovem DOKONALÁ! Než Vám ale řeknu, proč je vlastně dokonalá, nejprve si ji trochu blíž představíme.
Jedná se o samozahřívající se peelingovou masku s klikvami "Okamžité rozzáření". Maska by měla hydratovat, obnovovat a očistit pleť. Maska je určena hlavně pro mdlou, zralou, mastnou a pórovitou pleť.
První věc, která je na masce skvělá je tak, že před ní nemusíte používat peeling. Maska obsahuje malá zrníčka, která skvěle zajistí peeling. Při roztírání masky krouživými pohyby cítíte, jak se maska a následně pokožka obličeje zahřívá. Není to ale jen tak ledajaké teplo. Je to jako byste stáli i krbu nebo přímo u ohně. Je to něco naprosto úžasného a velmi příjemného. Maska se nechává působit 10 minut a potom se opláchne.
Po sundání masky je pleť dokonale hebká, zbavena přebytečného mazu a co víc, vyčištěna. Na nose jsem jen těžko viděla nějaké póry. Wau, za mě naprostá dokonalost a jedna z nejlepších masek, jakou jsem kdy měla.

Masky značky 7th Heaven patří mezi moje oblíbené. Jsou za dobrou cenu a většinou splní to, co slibují. Bahenní masku pro čištění pórů jsem dostala od Nikol a mohla tak zkusit něco nového. 
Jedná se o detoxikační masku obohacenou výtažky z lotusu. Maska by měla jemně odstraňovat nečistoty a zanechávat pokožku jemnější a jasnější. 
Maska má krásnou krémovou texturu a je dobře roztíratelná. Na pleti jsem ji nechala do úplného zaschnutí. Bohužel to trvalo delší dobu, než která je uvedena na obalu. Nicméně po zaschnutí jsem masku smyla vlažnou vodou. Po sundání byla pleť krásně jemná a projasněná. Na vyčištění pórů bych ji musela používat delší dobu, ale za mě jinak dobrý :)

Značku Envy Therapy jsem už hodně viděla na instagramu a podle recenzí Domči jsem ji chtěla hrozně moc zkusit. Jenomže zásoby jsou velké, tak jsem zkoušení stále odkládala. Nicméně na Vánoce mi Domča poslala jednu jejich plátýnkovou masku.
Maska obsahuje mořské řasy, kolagen, extrakt z asijské byliny Portulaca oleracea, výtažek z kaktusu, glycerin a hydrolyzované rostlinné proteiny. Po vytažení masky z obalu jsem sundala bílou ochrannou vrstvu a pak byla doslova v šoku z materiálu, ze kterého je plátýnko vyrobené. Přirovnala bych ho k želatině. Díky tomu, ale maska dokonale přilne k obličeji, nikde neodstává a ani nesjíždí. 
Po uplynutí 30 minut, jsem masku sundala a zbytek séra vmasírovala do pleti. Na čele nebylo co vmasírovat, tam se sérum vsáklo samo. Pleť vůbec nelepila, byla dokonale hydratovaná, projasněná, no prostě pecka. Za poslední dobu už drhá maska, která mě posadila na zadek.

Zkoušeli jste některou z masek?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

16 komentářů:

  1. Tyto masky vůbec neznám, vlastně mi něco říká jen značka 7th Heaven, od které jsem jednu masku zkoušela, tuším, že byla jako dárek k časopisu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z masiek nepoznám, čiže som ich ani neskúšala ale moc ma zaujala tá maska od Envy Therapy. Na túto kozmetiku počujem samé skvelé reakcie a určite by som ju chcela vyskúšať už aj ja.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z těchto znám jenom 7th Heaven :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu neznám, ale pleťové masky obecně moc ráda zkouším, super inspirace! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já znám jen značku 7th Heaven, ale tu konkrétní masku jsem neměla. Ale já masky používám docela málo, tak není divu

    OdpovědětVymazat
  6. neznam ani jednu znacku, ale inspiruji se a nejakou bych mohla zkusit :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Péťo, já těm maskám zatím stále nepřišla na chuť, pokud už, ale, nějakou vyzkouším, mám ráda jílovitou konzistenci, hlavně mrtvé moře, bahno, černé uhlí apod ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou skvělé masky od Saloos jílové nebo bahenní od Ezo :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS