KETOFIT || Zdravější způsob stravování

 Nikdy jsem nebyla zastáncem diet nebo nějakého omezování se v jídle. Asi za to mohu poděkovat hlavně mým genům a dobrému spalování, protože mohu sníst co chci, aniž bych se musela dívat na to, jaké je to množství nebo kolik je hodin. Jeden čas jsem dokonce snídala čokoládu a nepřibrala jsem ani deko. No zkrátka v tomhle mám výhodu, i když ne vždy je to výhra. Nejím, ale jen nezdravě. Třeba co se týče snídaní, tak moje nejoblíbenější jsou ovesné kaše. A to je přece zdravá snídaně ne? :D Mám ráda i tmavé pečivo, hodně zeleniny, ovoce, různé müsli apod.

Když mi v mailu přistála nabídka na spolupráci od KetoFit, ze začátku jsem trochu váhala. Nebudu přece propagovat nějakou dietu, když sama jsem toho odpůrce. Nicméně nenabízeli mi žádný redukční plán diety, ale jejich produkty. A jelikož já sama miluju kaše, proteinové tyčinky a džemy, rozhodla jsem se nabídku přijmout. Vybrala jsem si právě džem, pretinové tyčinky a krupičnou kaši. V nabídce toho mají ale mnohem více! Polévky, těstoviny, pečivo, smoothie a další. 



Jako první jsem si vybrala krabici proteinových tyčinek, která obsahovala celkem 18 ks proteinových tyčinek. Vzala jsem si mix, takže jsem zde našla příchutě Cappuccino (60g), vanilka (60g) a mléčná podlitá tmavou čokoládou (32g). Nejvíc jsem se těšila na mléčnou podlitou tmavou čokoládou, protože vanilka a cappuccino nejsou zrovna dvakrát moje oblíbené příchutě. Nicméně musím uznat, že dobré jsou všechny, nedokážu říct, která mi chutná nejvíce. Každopádně co se týče velikosti a cukernatosti je pro mě ideální mléčná podlitá tmavou čokoládou, je to taková akorát mňamka po obědě, která není tolik sladká. Zbylé dvě příchutě si rozděluji na dvě svačinky, protože jsou na můj vkus velmi sladké a syté.


Kaše byla jasnou volbou. Mám ráda když si je ráno rychle umíchám a můžu hned šupat do práce. Zvolila jsem bez příchutě (nebo aspoň myslím, na obalu žádná příchuť není), protože si kaše ráda dochucuji sama. Kaše v sobě ukrývá 10 porcí a navíc mi k ní přišly i tablety, které se prvně rozpustí ve vodě a pak se k nim přidá kaše a následně mlké. I když jsem vše udělala podle návodu, úplně nevím kde se stala chyba, protože kaše byla neskutečně tekutá. Vlastně to nebyla ani kaše, ale mléčný shake. Ochutila jsem si ji podle sebe, tak jak to mám ráda a pak se pustila do jídla/pití. Bohužel na mě byla strašně, ale strašně sladká. A nebylo to jen přidanými produkty. Potom jsem ji zkusila udělat bez všeho přidaného a stejně byla strašně sladká. Vůbec jsem ji nesnědla celou a potom mi bylo docela špatně. Já mám sladké ráda, ale toto bylo tak strašně moc, že se to nedalo. Vůbec nevím, kde se stala chyba, ale nedovedu si představit, že by mi něco takového nahradilo jídlo. Takže tohle za mě velké ne.

Mangový džem je za mě, z mého výběru, jasným favoritem. Voní i chutná jako čerstvé slaďoučké mango. Je bez přidaného cukru a 100 % ovocný. Já mango jako ovoce miluju a kupuju si jej každou chvíli, a proto mě zajímalo, jak chutná takový džem. Džem já používám v kombinaci s máslem na pečivu a je to prostě mňamka. Hlavně to ve mně vyvolává vzpomínky na dětství, kdy jsem rohlík s máslem a džemem jedla každý den.
Mango navíc tělu poskytuje antioxidanty, vitaminy, vápník, železo a vlákninu. No prostě samé dobré věci, tohle rozhodně doporučuji vyzkoušet!

Znáte tuhle značku? Zkoušeli jste od ní něco?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu KetoFit za zaslání produktů k recenzi

6 komentářů:

  1. Já mám v práci na stole tyčinky, teda už jenom pár. Jsou moc dobré a už je mám skoro snědené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla v Brandnooz boxu lískooříškový krém a ten byl dobrý (i když tedy cena trochu "masakr"). Z toho, co sis vybrala ty, bych taky sáhla především po tom džemu a nepohrdla bych ani tyčinkami - ty jsem zvyklá nosit na výlety (nebo na dlouhé porady ;-)).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mi chutnal ten mangový džem, ještě mám zbytek v lednici a chystám se otevřít ještě jahodový. Uvidíme, jaký bude. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mangový je vážně skvělý! Jahodový bude urči taky dobrý :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS