Spotřebováno: Červenec 2023

Ačkoliv jsem to vůbec nečekala, tak červencové spotřebováno je zatím největší v tomto roce. Podařilo se mi spotřebovat opravdu hodně produktů z péče o pleť. Z čehož mám fakt obrovskou radost, protože zásoby této kategorie jsou stále velké. Mám tu produkty, které jsem měla doma opravdu dlouho, a tak jsem ráda, že jsem se konečně podívala na jejich dno. Mám tu i dva produkty z dekorativky, kdy rtěnka už si o její vyhození opravdu říkala. 


Mám tu tedy celkem 18 produktů, z toho pouze jednu jednorázovou masku. Uvidíme jaká bude srpnová spotřeba, tam se obávám, že budu muset sáhnout po jednorázových produktech, abych svůj limit deseti kusů vůbec splnila. 



1. Pleťová maska TianDe s kyselinou hyaluronovou - opravdu hydratační bomba. Výsledek se dostaví takřka okamžitě a pleť je po ní pěkně pevná. (recenze)

2. Hydro Renobooster Renovality - další hydratační paráda, kterou jsem si oblíbila na noc, ale dá se použít i ráno pod líčení. Rychle se vstřebává, pleť vyživí, zvláční. (recenze)

3. Pleťové sérum Novexpert - gelová konzistence, která ale po aplikaci na pleti lepí. Pleť je po něm pevnější, nicméně jsou mnohem levnější a lepší produkty. (recenze)

4. Sérum na řasy a obočí Superboost Catrice - praktický aplikátor ve formě štětečku, kdy jím nanesete produkt přesně na správné místo. Samotný produkt funguje skvěle, těšila jsem se z prodloužených řas a poměrně dlouho vydržel. (recenze)

5. Čistící gel Australian Bodycare - tenhle kousek jsem si opravdu oblíbila a určitě si jej pořídím znovu. Skvěle pleť vyčistil, zmatnil, nevysušoval. (recenze)

6. Oční krém Kvitok - používala jsem spíš jako prevenci než kvůli vráskám. Nicméně velmi jemná příjemná parfemace, snadno roztíratelný, rychle se vsakuje. Pečuje o oční okolí, hydratuje je a vyživuje. (recenze)

7. SOS gel Manufaktura Clear&Happy - naprosto skvělý parťák na svědivé pupínky od komárů. Funguje skvěle i jako urychlovač hojení pupínků během našich dní. (recenze)

8. Spot Stick Australian Bodycare - nejlepší věc na pupínky co jsem kdy měla. Pupínky vysuší, zrychluje jejich hojení, Rozhodně pořídím znovu. (recenze)


9. Tělové mléko Nivea Naturally Good - avokádové tělové mléko s luxusní parfemací, hutnější texturou a dobrou hydrataci. Pro mě naprosto dostačující, rychle se vsakovalo a nezanechávalo mastný film. (recenze)

10. Krém na ruce Dermacol šeřík - tohle byla naprosto dokonalá vůně. Hydratace dostačující, nezanechával mastný film, ale ta vůně, to bylo něco dokonalého. (recenze)

11. Intim gel Avon - co Avon fakt umí, jsou to intim gely. Nedráždí, nevysušují a jsou prostě za fajn cenu. (recenze)

12. Sprchový gel Yves Rocher Flowers in the city - mrzí mě, že mě tahle limitka minula když vyšla na trh. Naprosto dokonalá vůně, kterou jsem si zamilovala a hned bych si pořídila parfém. (recenze)

13. Tuhé mýdlo Two cosmetics kokos - svěklé mýdlo, které obsahuje kousky strouhaného kokosu, takže při koupeli poslouží i jako peeling. Skvělá vůně, nevysušovalo a pokožku zanechalo krásně čistou a hebkou. (recenze)

14. Tuhý šampon Yves Rocher pro jemnou péči - vyhodila jsem krabičku, proto na fotce pouze pouzdro. Jako wau, velmi mile mě překvapil a rozhodně ho budu chtít znovu. Vytváří bohatou pěnu, vlasy nevysušuje, necuchají se, božsky voní. (recenze)
 

15. Koupelový koncentrát Tetesept Svaly a pohyb - skvělý pomocník při úlevě od bolavých svalů. Oblíbila jsem si ho hlavně po tréninku, kdy moje svaly byly namožené a potřebovaly uvolnit. (recenze)

16. Rtěnka Essence Colour Boost odst. 04 - odstín krásný, ale to je tak všechno. Výdrž nulová, poměrně dost lepí a pokud dlouho neotvíráte pusu, rty se Vám slepí a udělá to pak takový ten hnusný efekt. (recenze)

17. Balzám na rty Manufaktura Trnka - velmi příjemná hydratační záležitost vonící po marcipánu. Hydratace, výživa, hebkost. (recenze)

18. Korektor S.he odst. 001 - tohle už ode mě znáte, používám opakovaně. Má střední krytí, aplikátor ve formě štětečku, dobrý odstín. (recenze)

Kolik produktů jste spotřebovali Vy? A zaujal Vás některý?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Hezká spotřeba. Navnadila jsi mne trohu na tuhý šampon. Zatím s nimi nemám žádné zkušenosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet, zvlášť když u YR nakupuješ :)

      Vymazat
  2. Ahoj Péťo, já se za červenec dostala na nějakých 28 kousků a srpen bude taky dost bohatý (tedy zatím to tak vypadá). Z tvého výběru mě zaujal Kvitok oční krém a sprcháč od Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš tedy velkou spotřebu, u mě ta srpnová bude určitě slabší :)

      Vymazat
  3. To tělové mléko od Nivei si hodím do košíku hned při další návštěvě DM. :) Super, že nezanechává mastný film, většinou jsem s tímto měla bohužel problém..

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní spotřeba, od všeho něco a velká balení:)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS