ESSENCE || Tekutá rtěnka Colour Boost Vinylicious odst. 04

 Od doby, co jsem se začala zajímat o kosmetiku, se moje sbírka neskutečně rozrostla. Začínala jsem na pečující kosmetice a té dekorativní jsem propadla až posléze. Nicméně nutno říct, že před pár lety jsem doma neměla ani jednu rtěnku. Teď? Teď jich mám doma několik desítek a nemůžu je vynosit :D Nicméně je to něco, co se jen tak nezkazí a doma je můžete mít roky. Je jen málo okamžiků, kdy aplikuji rtěnku. Do práce ji nenosím, protože přece jen jako policistka si nedovolím být nějak výrazněji nalíčená. Na kydání a práci kolem domu taky nepotřebuji být nijak extra nalíčená. A takových těch možností - kino, divadlo, večeře, společenská akce za poslední roky moc nebylo. Nicméně jsem se naučila používat rtěnky i když jedu do města, k doktorovi nebo se chci cítit dobře. Dnes se podíváme na jednu rtěnku od značky Essence, kterou už nenajdete v drogerkových stojanech, ale možná někde na internetu ještě ano.

Rtěnky od Essence mám obecně moc ráda, protože na rtech jsou velmi příjemné a navíc stojí pár korun. Ve většině případech to ale nejsou žádní držáci, ale pokud je pro mě rtěnka příjemná na rtech, nevýdrž ji klidně odpustím. Takřka celý rok trpím na suché a popraskané rty, takže se snažím používat hydratační rtěnky a takové, které se dají opakovaně nanášet. 

Tekutá rtěnka Colour Boost v odstínu 04 woody rosy má vysokou pigmentací a lesklý efekt, který připomíná latex. Už na první pohled jsem se do barvy naprosto zamilovala, protože je vhodná na každodenní nošení, hodí se ke každému outfitu a sedne všem ženám. Už po prvním nanesení jsem ale začala přemýšlet, zda by to neměl být spíše lesk na rty s vysokou pigmentací. Rtěnka po celou dobu nezaschne, ba naopak poměrně lepí a pokud dlouho neotvíráte pusu, rty se k sobě přilepí. Výdrž je také nulová, nevydrží ani obyčejné pití vody a po prvním soustu jídla už ji na rtech nenajdete. 


Abych ji ale jen nehanila, i když na této rtěnce horko těžko najdete něco pozitivního, má příjemný aplikátor ve tvaru přesýpacích hodin. S ním jde nanášení jedna báseň a je i velmi příjemný. Druhým plusem (ale vlastně zároveň i mínusem) je, že se během dne dá vrstvit. Já ji používám na cesty do obchodu, v jízdě autem do práce a z práce a prostě jen na takové cesty, kde vím že nebudu jíst a pít. Je mi ji líto vyhodit, když už ji mám doma..


Používáte rtěnky? Doporučíte mi nějakou hydratační?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Já se přiznám, že tenhle odstín není úplně "můj šálek kávy".
    A taky mne dva roky lockdownu a home office naučily používat rtěnku i na procházku v parku :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky rtěnky teď tahám při každé příležitosti :D

      Vymazat
  2. Ahoj Péťo, hydratační rtěnky umí dobře např. Dermacol, klikací systém je moc fajn a opravdu je na rtech velmi příjemná a má i slušnou výdrž. Nebo prostě Rimmelem, tam nesáhneš snad nikdy vedle. ☺ Krásný víkend přeji. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nemá velkou výdrž. To je vždy zásadní vlastnost, na kterou u rtěnek koukám, takže tady bohužel. Ale odstín je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ten odstín na tobě moc líbí, škoda, že rtěnka jako taková stojí za houby :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odstín je to pěkný, ale škoda výdrže.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín je moc krásný, ale přesto dávám přednost klasickým rtěnkám před tekutými :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS