AROME || Dubnové testování s Tetesept, Blistex, Essence a Bi-Oil

 Dubnový balíček od Arome byl velmi bohatý. Ukrývalo se v něm hned pět produktů jenž všechny zakoupíte na e-shopu kupkosmetiku.cz. Některé produkty už jsem znala z přechozích balíčků, ale s radostí jsem je uvítala znovu, protože mi velmi vyhovovaly. Byl tam ale jeden produkt, se kterým jsem měla premiéru a musím říct, že mě tedy překvapil. Jestli mile nebo ne, se dozvíte níže. 

Balíček obsahoval balzám na rty Blistex, sůl do koupele a koupelový koncentrát Tetesept, primer od Essence a tělový olej Bi-Oil. Opravdu jsem si testování užila. protože produkty byly pestré a navíc jich bylo hodně a to já ráda :D 


Balzám na rty Blistex s SPF 50 už ode mě určitě znáte. Značku miluju a jedná se o jedny z mých nejoblíbenějších balzámků. Skvěle o rty pečují, hydratují, vyživují a navíc mají právě vysoké SPF, které je ideální v létě. Dalším plusem je skvělá parfemace, praktická tyčinka a co oceňuji nejvíc je okamžitá úleva. Zamiluje si je opravdu každý!



Hydratační primer od Essence byl pro mě velkou novinkou. Nikdy jsem žádný primer nezkoušela (bjůty blogerka hadr :D ) Má velmi příjemnou parfemaci díky obsahu okurkového extraktu. Mimo něj pak obsahuje moji oblíbenou kyselinu hyaluronovou. Dobře pleť hydratuje, skvělý pod líčení, avšak úplně jeho výdrž neprodlouží. Pleť zjemní a ve slunečných dnech krádně osvěží! 



Koupelová sůl Čas pro tebe od Tetesept je velmi voňavá záležitost. Vůně ibišku a bílého čaje si získá naprosto každého! Navíc díky vysoce kvalitním koupelovým liposomům zajišťují pokožku sametově hebkou a pružnou. 

Koupelový koncentrát Svaly a pohyb je naprosto ideální volbou po tréninku či posilování. Obsahuje výtažek z Kostivalu a Arniky, rozmarýnový a eukalyptový olej, myrtový olej a olej ze skotské borovice. Má velmi intezivní vůni a pocit uvolnění ucíte už po první koupeli.



Pečující olej Bi-Oil je doporučován hlavně na lepší vzhled strií nebo jizev. Lze však použít na dehydrovanou a stárnoucí pokožku. Má velmi příjemnou parfemace a ideálně jej používat hned po koupeli, kdy je pokožka ještě vlhká. Velmi snadno se vstřebává a je můžete jej použít i na pleť. Bohužel však strie Vám určitě neodstraní. 

Zkoušeli jste některý z produktů? Zaujal Vás některý?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi 

8 komentářů:

  1. Taky mám ráda balzámy Blistex, i když zrovna tento konkrétní jsem neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tento mám neustále v zásobě, protože hlavně v létě je to můj musthave

      Vymazat
  2. Ahoj Péťo, zkoušela jsem dva ze čtyř - tetesept sůl do koupele a Bioil, s obojím jsem byla moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto produkty nepoznám, ale páči sa mi ako si ich uviedla popisom a aj fotkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, třeba nějaký produkt v budoucnu vyzkoušíš :)

      Vymazat
  4. Ten olejíček Tetesept je výborný, opravdu uvolní zatuhlé svaly a krásně voní :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS