RIO MARE || Rychlá svačina pro všechny případy

Chutné jídlo na cesty, do práce nebo jen tak na svačinu? Ano, prosím! Přesně to jsou nové saláty Rio Mare Insalatissime, které jsem měla možnost ochutnat a teď bych Vám ráda o nich řekla víc. Nově jsou v nabídce chutné saláty Rio Mare, které obsahují kvalitního tuňáka v kombinaci se zeleninou a vybranou luštěninou či obilovinou. Jedná se tedy o rychlovku, kterou oceníte hlavně ve chvíli kdy úplně nestíháte chystat jídlo nebo se Vám jen prostě nechce vařit. Skvěle Vám totiž nahradí oběd či večeři, protože se jedná o plnohodnotné jídlo plné zdravých ingrediencí. 

U nás je Rio Mare velmi oblíbené a kupujeme je takřka pravidelně. Ano, jedná se o poměrně drahé jídlo, avšak když je vychytáte v akci, je to pak mnohem příjemnější. Navíc, když Vám třeba nahradí oběd v práci. 


Já si nejvíce zamilovala variantu s kuskusem, kdy jsem k tomu přikusovala celozrnou bagetu. Kvalitní a výživná večeře zaručena. Samozřejmě vybírat můžete hned z několika variant, například s rýží a fazolemi nebo cizrnou. Velká výhoda těchto salátů je, že je nemusíte skladovat v lednici. Můžete je tedy využít i na piknik či stanování a nemusíte se bát, že by se horkem zkazily. 

Za mě mohu saláty jedině doporučit, s manželem jsme si je oba zamilovali a rozhodně je koupíme znovu. Pokud milujete tuňáka, nebudete určitě litovat. Navíc samotné obaly, které jsou lahodné pro oko lákají je koupi, no ne?


Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Rio Mare za produkty poskytnuté k recenzi

9 komentářů:

  1. Produkty od Rio mare miluju! Je to rychlá záchrana, když člověk nestíhá a hlavně jsou skvěle dochucené. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuňáka má ráda a ten od Rio mare je dobrý. Saláty vyhledávám míň, protože obvykle obsahují nějakou ingredienci, co nemám v oblibě, spíš si přidám zeleninu podle vlastní chuti. Tady třeba fazole nebo cizrnu. Ale varinata s kuskusem by mi možná mohla chutnat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuňáka miluju, ale těmto hotovým salátům jsem na chuť nepřišla, zkusila jsem jich už více a vždycky jsem měla problém s tím, že na můj vkus v nich bylo až moc oleje ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to mě mrzí. Mě to právě sedlo akorát :)

      Vymazat
  4. Rio mare milujem a hlavne tú konzervu s kuskusom. Dnes to bola moja večera a teraz som našla tento článok :D Ak si tieto rybie konzervy kupujem, tak si ch kupujem po dve a dám si ich zohriať ako obed alebo večeru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, skvěle nahradí hlavní jídlo během dne.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS