VÍNO OD BODLÁKŮ || Degustace vín z pohodlí domova

 Víno od Bodláků je můj oblíbený e-shop s vínem. Jedná se totiž o místo, kde najdete bohatou nabídku vín nejenom z Česka, ale také ze zahraničí. Věřím, že si zde vybere každý, protože nabídka je pestrá nejenom v oblasti vína. V nabídce najdete také Prosecca nebo třeba nealkoholická vína. Co je mi velmi sympatické je výběr podle různých preferencích. Filtrovat produkty můžete podle obsahu cukru, barvy, odrůdy, země nebo vinaře. Co musím u e-shopu vyzdvihnout, je jejich rychlé dodání. Po objednání byl balíček do dvou dnů u mě, tomu tedy říkám rychlost.


Tentokrát jsem vybírala opravdu dlouho a pečlivě, i když o jednom produktu jsem měla jasno hned. Jedná se o Grepino, aromatizovaný vinný nápoj,  který se inspiroval u legendárního Aperol Spritz. Jedná se o velmi povedené letní osvěžení, které jsem si zamilovala v předchozích létech. Dá se smíchat s tonicem, prossecem nebo sodou a rozhodně se jedná o mou letní závislost.

Merlot Exklusiv Hermannschachern z rakouského vinařství Neustifter mě zaujal hlavně svým popisem. Exklusiv znamená, že se hrozny sklízejí velmi pozdě, aby byly krásně vyzrálé. Vína z této řady jsou plnější, vyvážená a elegantní. Skvělý tip na dárek. 

Poslední volbou bylo Prosecco, které jsem začala pít až letos a oblíbila si ho. Proto zbylé dvě láhve byly jasnou volbou pro prosseco z italských vinařství. První jsem zvolila z vinařství Vini Tonon a jedná se o polosuché prosecco. Je ideální na rodinné oslavy, sešlosti či jen tak večer k filmu po práci. 
Prosecco Treviso z vinařství IL Colle je také polosuché, ale díky nekompromisnímu zaměření na kvalitu, je tohle prosecco někde jinde. Plnější a strukturovanější než jiná v této kategorii. Je skvělé do míchaných drinků, ovšem zamilujete si ho i samotné. 

Máte rádi víno? 

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Víno od Bodláků za zaslání produktů k recenzi

5 komentářů:

  1. Já na víno moc nejsem, dávám si ho jen občas, když si jdeme někam sednout :) Doma si lahev ani neotvíráme, přítel víno nepije a já sama bych lahev nevypila ani za měsíc :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda sušší bílé víno, i když piju i červené. A stejně jako ty jsem letos začala trochu víc pít prosseco.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda víno a i tenhle e-shop:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, víno to já můžu ač letos jsem už měla krizi, kdy jsem byla převínovaná a dávala jsem teď docela dost přednost pivu nebo míchaným nápojům. Uvidíme, co přinese podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Víno mám moc ráda a preferuji bílé či růžové. :) Momentálně ale ujíždím na burčáku, ten doslova miluju! :D :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS