Sedm dopisů z Paříže - Samantha Vérantová

 Autor: Samantha Vérantová 
Počet stran: 256
Rok vydání: 2015
Žánr: román
Nakladatelství: Jota



Anotace
Samantha je před čtyřicítkou bebz práce, po krk v dluzích, bezdětná a v rozvodovém řízení. Připadá si naprosto ztracená. Pak ale narazí na sedm starých milostných dopisů od Jeana-Luca, přitažlivého Francouze, kterého potkala v Paříži, když jí bylo devatenáct. Na internetu najde jeho e-mailovou adresu a pošle mu krátkou zprávu, v níž se omlouvá, že na jeho dopisy neodpověděla. Omluva je přijata, Samantha a Jean-Luc se virtuálně sbližují a oba si rychle uvědomují, že vášeň, kterou pocítili před dvaceti lety, ještě nevyhasla. Samantha ví, že odjet do Francie za mužem, s nímž zažila jediný bláznivý horký den, je šílenství, ale možná je to okamžik, na který čekala celý život.

Sedm dopisů z Paříže je zčásti cestopisná autobiografie, zčásti milostný román. Je to pravdivý příběh o tom, že i sedm starých milostných dopisů může člověku změnit životní cestu. 

Z mého pohledu
Příběh přesně pro ty, kteří stejně jako já věří, že když potkáte člověka, se kterým to prostě zajiskří, tak je úplně jedno jestli se znáte dvacet let nebo jen jeden den. Jedná se o velmi nenáročný zamilovaný oddechový příběh, který bohužel neurazí ale ani nenadchne. Tak nějak jsem čekala něco víc. Samantha s Jean-Lucem jsou stvořeni jeden pro druhého a i po tolika letech spolu dokáží takřka hned najít společnou řeč a opět se do sebe bezhlavě zamilovat, i když do té doby každý žil svůj život. Postupně se snaží skloubit svoje životy dohromady a zjišťují, zda to vůbec mezi nimi bude fungovat. Nečekejte žádné zvraty, akce. Jedná se o skutečný příběh samotné autorky, kdy je brzy příběh snadno předvídatelný. 

Jakou knihu čtete aktuálně Vy?

10 komentářů:

  1. Ahoj Péťo, já aktuálně nečtu nic, ale ráda bych se až bude trocha času do něčeho zase pustila mám tu od Penelope Bloom Jeho banán a Její třešničky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto knihy na mě vyskakují velmi často, ale doma žádnou nemám. Těším se na tvoje recenze.

      Vymazat
  2. Vypadá to na takové nenáročné prázdninové čtení...

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, zda si chci knihu přečíst, ale zase je to můj žánr. Tyto knihy já ráda. Možná,až nebudu mít opravdu co číst, sáhnu po této knize :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to můj žánr, ale tato kniha mě nebavila.

      Vymazat
  4. Tak to asi není nic pro nás, my doma jedeme hlavně detektivky, ale co máme prcka to na moc knižních večerů nevychází

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na oddychovou knížku na léto, přesně takové mám ráda. :) Já momentálně nečtu nic, ale chystám se na knížky, které mi čekají ve frontě - jen se k tomu dokopat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím mít rozečtenou pořád nějakou knihu, protože jich mám doma pořádnou kupu na přečtení :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS