Spotřebováno: Listopad 2021

Ačkoliv jsem si myslela, že žádná velká spotřeba už do konce roku nebude, mýlila jsem se. V listopadu jsem byla poměrně dost překvapena, kolika produktům jsem se dokázala podívat na dno. Jsou tu nejvíce plnohodnotné produkty, ze kterých mám fakt radost, ale jsou tu i dva jednorázové. Nicméně každý produkt se počítá, i ten jednorázový. 


Mám tu celkem 12 produktů a největší zastoupení tu má péče o pleť. Ačkoliv už je zima a vanu si dopřávám mnohem častěji, na spotřebovaných koupelových produktech to není moc vidět, to tu mám jen dvě bomby. Málokdy si totiž vzpomenu něco do vany hodit :D 

1. Parfémovaná voda Eve Confidence Avon - jeden z mála produktů, které si pořizuji opakovaně. Jedná se o orientální dřevito-květinovou vůni a strří do kapsy i drahé značkové parfémy. Už hodně lidí se mě ptalo, co to je za voňavku. 

2. Bezový olej Renovality - olej, který má velmi zajímavou vůni i barvu. Není však tolik mastný a hodně jsem si ho oblíbila v péči o tělo. Nicméně i pleti dělal dobře hlavně díky jeho hydratačním a zklidňujícím účinkům. (recenze)

3. a 4. Intimní gel Sebamed - naprosto dokonalý. Nemám co bych mu vytkla, možná že je cenově dražší, ale vydrží Vám klidně i půl roku. "Tam dole" nedráždí, nesvědí, nepálí, prostě pecka. (recenze)

5. a 6. Šumivé bomby do koupele Pure Harmony růže a heřmánek - šumivky pěkně voněly, ale pouze jen v obalu. Rychle vyšuměly a po rozpuštění už bohužel nebyly cítit. Nicméně vanu Vám ozdobí plátky růží a květ heřmánku. (recenze)



7. Pleťová maska Soaphoria Herbaphoria - jeden z nejlepších masek, jakou jsem za poslední dobu zkusila. Maska Vám vydrží vážně dlouho, zbavuje pleť přebytečmého mazu a skvěle ji čistí. Dá se použít jako maska nebo čistič. (recenze)

8. Okurkové tonikum Lirene - skvělé tonikum, které pleť dobře dočistilo a hydratovalo. Používala jsem ráno a večer a byla jsem s ním fakt spoko. (recenze)

9. Pleťové tonikum Anela Svěží teenka - sice se jednalo o menší balení, ale byla jsem s ním moc spokojena, takže uvažuji i o velkém balení. Pleť vyčistilo, hydratovalo a celkově mi vyhovovalo. (recenze)

10. Hydrofilní odličovací olej Saloos levandule - odličováky od Saloos miluju. Skvěle odličují, nedráždí oční okolí ani neštípou. (recenze)

11. Balzám na rty Astrid Posiluje moje rty - pokud nemáte extra vysušené rty, tak Vám bude stačit. Já ho řadím mezi průměr, kdy neurazí, ale na velmi popraskané rty vhodný opravdu není. (recenze)

12. Hyaluronové sérum Renovality - tohle sérum tady vidíte poměrně často, protože už ho používám pár let. Je fakt skvělé a asi jediné sérum, ke kterému se stále vracím. Miluju ho. (recenze)

Láká Vás nějaký z výše uvedených produktů?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Pěkná spotřeba. Já článek teprve chystám a musím přiznat, že netuším, co vlastně v té tašce, kam odkládám vypotřebované kousky, všechno je. Akorát tužidlo si pamatuju - to mi došlo minulý víkend :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to děláš? :-D Já nestihnu spotřebovat pomalu nic :-D Každopádně jedině bomby do vany. Ty si užívám náramně :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám toho prostě moc, tak se to spotřebovává samo :D

      Vymazat
  3. Nějakou šumivou bombu bych brala hned, ale musela bych ji použít u rodičů, jelikož momentálně mám jen sprcháč. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě opravdu lituju, bez vany bych to nedala :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS