SOAPHORIA || Pleťová maska a čistič Herbaphoria

 Soaphoria je slovenská značka přírodní kosmetiky, která se u mě doma objevuje čím dál více. Vyzkoušela jsem bomby do koupele, odličovač nebo sůl do koupele. Dnes Vám ale představím pleťovou čistící masku, kterou jsem si velmi oblíbila. 

Už delší dobu dávám přednost maskám na několik použitích oproti těm jednorázovým. Přijde mi to ekologičtější a hlavně cenově výhodnější. Pokud tedy nepočítám Balea masky za pár korun (ovšem nemůžete čekat bůh ví jaký výsledek). Jak víte, tak na e-shopu www.na-paloucku.cz objednávám poměrně často a při jednom nákupu, jsem do košíku přihodila právě masku Herbaphoria, která mě hned na první pohled zaujala. 

Produkt je vhodný pro normální až smíšenou pleť a obsahuje listy rozmarýnu a šalvěje lékařské, kopřivy dvoudomé, spirulinu a heřmánkový olej. Ba naopak v ní nenajdete např. silikony, sulfáty, glykoly, parabenů a další látky, které nejsou pro pleť to pravé ořechové. 

Jak už nadpis článku mohl napovědět, jedná se o produkt 2v1. Dá se totiž použít hned na dva způsoby a to jako čistič, kdy jej používáte každý den na čištění pleti a nebo si jej dopřejete jako masku 1-2x týdně. Já ho zvolila jako masku, protože přece jen jej používat každý den, tak je brzy pryč, nicméně jako maska mi vydržel opravdu dlouho. 


Masku jsem používala 2x týdně. Nanášela jsem ji prsty, což je trošku nepraktické. Hodila by se k masce přidávat nějaká špachtlička. Maska je poměrně dost hutná, takže si s jejím rozetřením musíte vyhrát. Co mě ale velmi mile překvapilo, že při aplikaci masky na obličej a následného roztírání, cítíte teplo. Například krouživými pohyby masku rozehříváte na pleti cítíte krásně teplo, tohle je za mě dost povedené. Poté jsem masku nechala působit 20 minut nebo až jsem si vzpomněla ji smít. Doporučuji umývat vlažnou vodou, maska jde snadněji dolů. 

Výsledkem je pleť zbavena přebytečného mazu a zároveň stabilizuje jeho tvorbu. Při dlouhodobém a pravidelném používání uvidíte čistší pleť, která navíc bude čerstvá a v rovnováze. Musím říct, že jsem si ji velmi oblíbila a určitě si ji pořídím znovu. Vydržela mi určitě půl roku. 


V nabídce je pak ještě Chillophoria, která je vhodná pro mastnou, smíšenou a problematickou pleť nebo Nutriphoria, která je vhodná pro zralou, suchou a citlivou pleť. Svoje si najde určitě každý a pokud Vás maska nezaujala, určitě mrkněte na oficiální stránky Soaphoria, kde máte na výběr z několika dalších masek :) 

Používáte pleťové masky? Jaká je Vaše nejoblíbenější?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Značku jsem neznala, ale produkty vypadají opravdu lákavě. Někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že s touto značkou nemám žádné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, maska mi na první "dobrou" připomněla řekla bych typickou masku Lush - mint - čistící. Skvělý produkt, také preferuji masky na vícero použití, tím myslím, že plátýnkové u mě nenajdeš. Moc pěkná a poutavá recenze. ☺♥ Prima večer přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Masku na mastnou pleť vždy potřebuji jako sůl, momentálně mám oblíbenou od Freemana. I tato vypadá hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tu jsem viděla u tebe na blogu, ale žádnou zkušenost s ní nemám :)

      Vymazat
  5. Dlouho jsem od nich zadnou masku neměla, tato vypadá dost dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že masky skoro nepoužívám a když jo, tak ty plátýnkové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je teď budu také opět používat, mám jich doma slušnou zásobu :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS