STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST Nespatřeni - Shannon Messenger

 Autor: Shannon Messenger
Počet stran: 560
Rok vydání: 2021
Žánr: fantasy
Nakladatelství: Ocelot

Anotace
Sophie Fosterová od svého příchodu do Ztracených měst prožila už řadu dobrodružství. Po bitvě na Mount Everestu zjišťuje, že na ni čekají nové nástrahy, a rozhodne se uchýlit pod ochranu skupiny Černá labuť.
Přemisťuje se spolu se svými přázeli do jejich tajného sídla, kde má konečně šanci poznat zblízka společenství, které stojí za jejím stvořením.
Sophie se s přáteli účastní výcviku vedeného Černou labutí, který rozhodně není pouze teoretický. Nespatřeni zůstávají dál na svobodě, po Neutrálních Teritoriích se šíří neznámá choroba a Sophie se stává pro mnoho lidí jedinou nadějí na záchranu.
Zlo číhá na každém kroku a Sophie si více uvědomuje, že svět Ztracených měst není vůbec tak spravedlivý a dokonalý, jakým se zdál.



Z mého pohledu
Hned na úvod musím zmínit tloušťku knihy, protože s každým dílem je kniha tlustčí a já se docela obávám, jak tlustý bude poslední díl :D 
Stejně jako předešlé díly, i tento Vás pohltí a nepustí, dokud knihu nedočtete. Je to asi první série knih, kdy mě příběh baví víc a víc a nemohu se dočkat dalšího dílu. Chválím autorku za to, že na začátku knihy lehce připomene co se dělo v knize předešlé. Příběh píše neskutečně čtivě, takže se Vám stránky pod rukama otáčí velmi rychle. V knize nechybí dobrodružství, nebezpečí, smutek, radost, ale ani zvraty. Tohle autorka vážně umí, takže na konci jsem zírala s pusou dokořán, jak se zase příběh zamotal. Jsou tu ale zodpovězené nějaké otázky, ale přibude jich spousta nových. Děj je celkově velmi propracovaný, hlavně co se týče postav a prostředí, ve kterém se Sophie s kamarády pohybuje. Tuhle sérii doporučuji každé věkové kategorii, nebudete litovat!

Knihu koupíte v sekci Městské fantasy zde za 399,- Kč 

Pokud o knize uvažujete, doporučuji začít prvním dílem, jinak budete v příběhu ztraceni. Zatím u nás vyšly čtyři díly, ale věřím, že (snad) brzy vyjde další, protože já už se nemohu dočkat. Je to jediné fantasy, které jsem kdy přečetla a neskutečně mě baví!

Máte rádi fantasy? Jakou knihu zrovna čtete?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

6 komentářů:

  1. Já jsem zrovna dočetla Mlhu nad Shadow Sands od Bryndzy, kterou jsem dostala k Vánocům. Fantasy jsem četla kdysi, pak mne nějak přestala bavit a už jsem se k tomuto typu knížek nevrátila.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslela, že to nikdy nebude můj šálek kávy a ejhle..

      Vymazat
  2. Fantasy sice moc nemusím, ale série těchto knížek vypadá hodně zajímavě. :) Já právě čtu Dívku v ledu, což je sice thriller, ale hrozně mě baví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle série je naprosto boží!
      Já mám taky nějaký thriller, ale teď si nevzpomínám na název..

      Vymazat
  3. Tuto knižní sérii miluju a nemůžu se dočkat dalšího dílu :) I když se tedy taky trošku bojím toho, jak tlustý bude poslední díl :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS