PURE HARMONY || Šumivé bomby do koupele

 Pure Harmony je česká přírodní značky, která vznikla v roce 2019 na jižní Moravě. Jedná se o chráněnou dílnu, která zaměstnává osoby s handicapem a vyrábí přírodní kosmetiku. V nabídce mají šumivé bomby do koupele, koupelové soli, květinové vody a další. Už v minulosti jsem zkoušela jednu šumivku a rozhodla jsem se, že postupně značku prozkoumám více. Doma mám kromě šumivek ještě koupelové soli a květové vody.

V nabídce jsou tři varianty a to heřmánková, levandulová a růžová. Zvolit si můžete i ze třech velikostí - 40 g, 60g nebo 110g. Od toho se pak také odvíjí cena. Šumivky jsou krásně zabalené v barevných obalech a vy tak hned poznáte o jakou variantu se jedná. Šumivky přes obal nádherně voní a obsahují bílý jíl a esenciální oleje podle vůně. 

Šumivky poměrně rychle šuměly, ale pěnu nevytvořily. Květy se pěkně rozplynuly ve vodě, avšak vůně nebyla takřka vůbec cítit. Ano, vzala jsem na vyzkoušení ty nejmenší velikosti a i na oficiálních stránkách značky píší, že větší šumivky jsou cítit intenzivněji. Ovšem tady jako by se vůně rozplynula pryč. V obalu voní pěkně, ale ve vodě skoro vůbec, tedy kromě levandulové. Tu jakž takž cítit jde. Pokud jste nachlazení, tak vůni neucítí vůbec. 

Nebudu lhát když řeknu, že jsem lehce zklamaná. Tak nějak jsem čekala větší vůni. Na druhou stranu šumivky nebyly nijak extrémně drahé a aspoň obsahovaly květy, které tu koupel aspoň trochu zpestřily. Pokud se mi do rukou dostanou větší velikosti, tak je ráda vyzkouším, nicméně sama si je nejspíš nekoupím. Nicméně můžete se těšit ještě na další dva články o produktech této značky, které snad budou pozitivnější.

Používáte šumivky, soli nebo pěny do koupele?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Škoda, že doma nemám vanu, ale naši rekonstruují koupelnu, takže až bude hotovo, okamžitě využiji příležitosti a nějakou bombu do koupele si také pořídím. :D Tyhle vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holka, já tě tak lituju! Já bych to bez vany prostě nezvládla :D

      Vymazat
  2. Já se v podstatě výhradně sprchuju, takže tyhle vanové věci jdou mimo mne.

    OdpovědětVymazat
  3. Bomby do koupele mám ráda, většinou se spíš sprchuju, ale když se jednou za půl roku naložím do vany, musím si tam hodit šumivku. Tyhle jsem myslím, měla, konkrétně tu levandulovou a byla jsem zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky zklamaná.. Přitom jsou tak krásné!

      Vymazat
  4. Ahoj, vypadají ale moc fotogenicky. Ideální na IG. ovšem pozor na odpad...haha. Krásný večer přeji.
    ☺♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec žádné bomby do koupele nemám, ale občas pěnu si dám. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Bez šumivek, solí a různých olejíčků nedám ani ránu :-) jen moc nemusím, když mi tam pak plavou ty kousky květů.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS