TEMNÉ CESTY - Chevy Stevens

Autor: Chevy Stevens
Počet stran: 368
Rok vydání: 2021
Žánr: thriller 
Nakladatelství: Ocelot
 
Anotace
Již po desetiletí řádí kolem hlavní silnice městečka Cold Creek vrah, který útočí na ženy. Svérázná teenagerka Hailey miluje přírodu a díky svému otci v ní umí i přežít. Nyní je Hailey sirotek a žije u příbuzných, kde jí policista Vaughn dělá ze života peklo. Hailey se rozhodne utéct do hor a lesů Britské Kolumbie, ale místní obyvatelé se začnou domnívat, že se stala nejnovější obětí silničního vraha. O rok později se Beth Chevalier obrátí život vzhůru nohama. Její sestra Amber byla zavražděnam a tak Beth přijíždí do Cold Creek zjistit, co přesně se jí stalo. Čím víc se ale blíží pravdě, tím víc ohrožuje sebe samotnou a postupně odhaluje, proč Hailey utekla.

Temné cesty jsou napínavý příběh o přežití, přátelství a mnoha nemilosrdných osudech. 

Z mého pohledu
Ačkoliv v zimních měsících upřednostňuji spíše oddechovky, když přišla nabídka na další knihu od Chevy Stevens, nemohla jsem odolat. Thriller jsem četla asi jen jeden a to právě od této autorky (recenze na něj zde) a nebyl vůbec špatný. Nebudu lhát, ze začátku jsem se trochu bála, na co jsem to vlastně kývla, ale po začtení se, jsem byla nadšena. Knihu jsem přečetla během pár dní a ke konci se od ní nemohla odtrhnout. Chválím za zvrat, který nastane ke konci příběhu, kdy vrah je úplně někdo jiný než jsem si od začátku myslela. Navíc autorka příběh zbytečně nenatahuje. Jen mi přijde, že hlavní hrdinka má štěstí až až.

Pokud sháníte nějaké knižní dárky, tahle kniha bude skvělou volbou. Navíc je na ni právě poštovné zdarma! Na megaknihy.cz najdete také knihy pro děti nebo diáře na nový rok! Tak mrkněte.

Přejete si nějakou knihu na Vánoce?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. To vypadá na zajímavý příběh, přesně takové typy knížek mě moc baví! :) Thrillery jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já čtu thrillery docela dost, ale od tohoto autora nic neznám. Recenze mne zaujala, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to z tohoto i předešlé knihy budeš nadšena :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS