LIRENE || Hydratační pleťové tonikum

 Už je to nějaký ten pátek kdy jsem ze své péče vypustila micelárky a nahradila je toniky. Ne, že by mi micelárky škodily nebo nesedly, nicméně jsem zjistila, že tonika mi sedí víc a tak je teď tak nějak víc a víc používám. Stále testuji nové kousky, ale mám tu i také, u kterých vím, že se k nim určitě vrátím. Dnes se na jedno podíváme, které už jsem sice spotřebovala před nějakou dobou, ale článek si rozhodně zaslouží. Jedná se o tonikum polské značky Lirene. 


Lirene je značka, kterou koupíte v lékárnách Benu, Dr. Max, Lékárna.cz, drogerie DM nebo na e-shopu kupkosmetiku.cz. Pokud nechcete utratit moc peněz za kosmetiku, ale přesto své pleti dopřát to nejlepší, značkou Lirene určitě nešlápnete vedle. Je vhodná i pro ty, kteří mají dermatologické problémy. Lirene nabízí péči o pleť, tělo či samoopalovací péči, vybere si prostě každý.

Hydratační tonikum obsahuje výtažek z okurky a aloe vera, díky nimž je pokožka pleti hydratovaná, zregenrovaná a prozářená. Alantoin pak posiluje a chrání pleť. Je vhodné pro všechny typy pleti.
Používala jsem jej ráno a večer na dočištění pleti. Tonikum skvěle dočistilo, hydratovalo a pleť žádným způsobem nestahovalo. Neskutečně jsem si jej oblíbila a rozhodně si je pořídím v budoucnu znovu.


Celkově jsem si značku Lirene oblíbila. Měla jsem jejich čistící gel, odličovač nebo pleťové masky. Se všemi produkty jsem byla naprosto spoko. Navíc tohle tonikum vychází na 79,- Kč. 
Zkoušeli jste něco od značky Lirene?

Mějte se krásně!
Petra


13 komentářů:

  1. Já jsem myslím kdysi dávno měla od této značky čistící mléko. Už si na dojmy nevzpomínám, takže předpokládám, že to nebyl propadák, ale ani mne výrazně nezaujalo. Nicméně tvá recenze na tonikum zní dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s produkty této značky velmi spokojena :)

      Vymazat
  2. Nezní to vůbec špatně, jelikož mám občas problémy s citlivou pletí, která reaguje na některé produkty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pak problém no. Já se snažím používat přírodní produkty :)

      Vymazat
  3. Já teda používám micelární vody, ale možná taky vyzkouším tohle. Občas to chce změnu, než používat pořád jedno a to samé dokola :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Od Lirene už jsem toho měla spoustu, ale tohle tonikum ne. Ta cena je ale více než parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Matně si vzpomínám, že už jsem nějaký produkt od značky Lirene měla, ale nepamatuji se už, jak mi to vyhovovalo. Já teď používám čístící vodu ze Sephory a jsem spokojená, ale ta cena je pak samozřejmě trochu vyšší.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Sephory jsem snad měla jen jednu masku, jinak nic.

      Vymazat
  6. Lirene jsem měla kdysi, ale tato voda vůbec nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  7. I Lirene micelárka je podle mě skvělá, za tu cenu... zvládne dost. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS