New In: Listopad 2021

 V listopadu se mi to nějak vymklo a novinek je tu opravdu hodně. Je tu hodně PR balíčků, ale i já sama nakupovala. Jeli jsme totiž do Brna do OC Olympie, kde jsem mimo nákupy vánočních dárků, pořídila i něco pro sebe. Nebylo to věci, které bych nějak nutně potřebovala, ale jednou za čas je potřeba si udělat radost. 
Jako první tu mám kosmetiku. Z e-shopu Na paloučku jserm si koupila hydrofilní neutrální olej od Nobilis Tilia, protože doma už žádný odličovač nemám. Dále jsem byla v prodejně YR dokoupit nějaké vánoční dárky a jako dárek k nákupu jsem dostala micelární čistící gel, lak na nehty a pilníky, které tu nemám vyfocené. Opravdu se vyplatí být ve věrnostním klubu. 


V Nanu-Nana jsem si koupila dvě tyto svíčky. Svíčky z tohoto obchodu mám strašně ráda a vždy tam mají naprosto fantastické vůně. Z těchto dvou voní více ta zelená, jenž má o dost víc intenzivní vůni oproti oranžové. Každ svíčka vyšla tuším na 70 nebo 80,- Kč.


Z e-shopu megaknihy.cz jsem si vybrala v rámci spolupráce knihu od Julie Caplin Pekárna v Brooklynu. Chci si postupně pořídit všechny knihy od autorky, protože jsou naprosto krásný a skvělý právě teď na zimní večery. Dále mi pak přišly další dva výtisky k recenzi a to další díl série Strážce ztracených měst a thriller Temné cesty. 

Renovality vypustili do světa další novinku a tentokrát to je konjaková houba. Mají ji ve dvou verzích - zelený čaj pro smíšenou a normální pleť a potom bambusové uhlí vhodné pro mastnou a problematickou pleť. Jedna houbička vyjde na nějakých 150,- Kč a vydržet by Vám měla 2-3 měsíce. 

Již tradičně tu mám balíček od holek z Arome, kde mi tentokrát na testování přišla Indulona. Z balíčku jsem měla velkou radost, protože už je to pěkných pár let co jsem od značky něco měla. Ocenila bych tedy spíše více pečující kosmetiky o tělo, ale antibakteriální gel či mýdlo se taky neztratí.

V říjnu jsem fotila kamarádčino dítě, aby měli podzimní fotky. Peníze jsem si vzít nechtěla, protože to pro mě byla zkušenost fotit dítě. No tak jsem za odměnu dostala balíček, kde jsem našla sypaný ovocný čaj od ManuTea, sušené mango a podzimní hrníček, ze kterého jsem neskutečně nadšena. Podzimní hrnek doma žádný nemám, tak mám aspoň do sbírky.

No a jako poslední tu mám nákup z Tezenis. Koupila jsem si tam vánoční pyžamové kalhoty, které jsou ze semišového materiálu (499,-Kč). Dále měli akci na podprsenky, kdy druhou dostanete za poloviční cenu. Za poslední dobu jsem si oblíbila spodní prádlo bez kostic, takže tu mám dvě podprsenky (399,-Kč/ks) a potom jsem si vzala troje brazilky - 349,- Kč za všechny. 

Co jste si za uplynulý měsíc pořídili Vy? A máte už všechny vánoční dárky?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Yves Rocher nikdy nezklame, stejně tak série knížek od Julie Caplinové. Na Pekárnu v Brooklynu se už chystám. :)) Moc se mi líbí i ty houby od Renovality. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky. YR mám taky docela ráda, kupuju si od nich šampony a kondicionéry a teď si brousím zuby na jejich vánoční limitku, jen se nemůžu rozhodnout, jestli chci ostružinu nebo pomeranč s čokoládou. Ty svíčky jsem měla dneska v ruce, ale nakonec jsem je nevzala. Když je tak cvhálíš, tak se pro nějakou možná ještě stavím :). A Caplinvou bych si taky chtěla přečíst celou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon od YR jsem měla jen jeden a nebyl špatný. Jinak pro ty svíčky se určitě vrať, voní božsky!

      Vymazat
  3. Yves Rocher má skvělou pleťovku, hlavně mycí gely v tubě mohu doporučit :-) jinak dárky už mám skoro všechny, ještě zbývají spíše drobnosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, to se těším až ho vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Teda, na Tvé poměry bohatý měsíc :D Na Temné cesty čekám, tak snad se na mě nezapomnělo a zaujaly mě houbičky konjak :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS