Spotřebováno: Leden 2024

První spotřeba tohoto roku je velmi bohatá. Sama jsem nečekala, že by se tolik dařilo a dokonce jsem se zbavila třech extra velkých balení. Celkově už mám v zásobách jen klasická balení, žádné xxl. Stejně jako v loňském roce, tak i letos jsem si dala limit minimálně deset spotřebovaných produktů měsíčně. Loni se mi dařilo tento počet splnit každý měsíc, tak snad to letos bude dost podobné. Chtěla bych se zaměřit hlavně na balzámy na rty, krémy na ruce a tělové krémy. Těchto produktů mám v zásobách nejvíce, tak by to chtělo trochu zredukovat. 


Podařilo se mi spotřebovat 16 produktů, kdy všechny jsou plnohodnotná balení. Největší radost mám hned ze tří balzámů na rty a největší zastoupení tu má péče o tělo a pleť. 



1. Pudr Flormar odst. 020 - tohle je moje klasika. Mám ho už asi po třetí a pořád kupuji dokola. Dobře zafixuje, zmatní, dodá barvu. (recenze)

2. Micelární voda Astrid hyaluron - micelárky této značky mám moc ráda. Dobře odlíčí, dočistí, nevysušují, pleť po nich nepne. (recenze)

3. Pleťové sérum Astrid vitamín C - velmi fajn sérum, které nelepilo, dobře hydratovalo a pleť rozjasnilo. (recenze)

4. Čistící pleťový gel Garnier vitamín C - tohle bylo spíše zklamání. Na mě až moc agresivní parfemace, po delší době používání vysušoval pleť. (recenze)

5. Rýmovníková mast pí. Magda Malá - mast sice není úplně spotřebovaná, ale už je vybledlá a měla jsem ji už dlouho. (recenze)

6. Balzám na rty Blistex fialový - tohle vajíčko byla velká paráda. Úžasná parfemace, hydratace, výdrž. Škoda, že se nevyrábí. (recenze)

7. a 8. Balzámy na rty Jelení lůj malina a hruška - fajn balzámky, které se liší pouze parfemací, jinak mají totožné účinky. Regenerují, hydratují, vyživují. (recenze)

9. Tea tree olej Dr. Max - tohle je moje klasika, kterou nakupuji opakovaně. Skvělý na pupínky, štípance, akné. (recenze


 10. Tekuté mýdlo na ruce Avon perníček - tuším loňská limitka, která moc pěkně voněla. Ruce umylo a nevysušovalo. (recenze)

11. Vlasový šampon Bohemia gifts růže - pěkná vůně, šampon neurazí ani nenadchne. Bohatě pěnil a ve vlasech nedělal neplechu. (recenze)

12. Krém na ruce Moje orchidej&magnolie - krém spíše vhodný jako dárek. Žádná extra hydratace ani výživa, ovšem velmi zajímavá vůně. (recenze)

13. Parfém Chloé Nomade - skvělý parfém, který  jsem si velmi oblíbila. Luxusní obal a dlouhotrvající vůně, která není nijak těžká. (recenze)

14. Deodorant Sebamed Fresh - tento je můj nejoblíbenější. Skvěle funguje, je za přijatelnou cenu, dlouho vydrží, snadná aplikace, nedělá fleky na oblečení. (recenze)

15. Tělové mléko Ombia mandle - vůní i konzistencí bych ho přirovnala k modré klasice Niveii. Hydratace však nulová, zanechává mastný film, hůře roztiratelné. (recenze)

16. Pěna do koupele Dove bambucké máslo a vanilka - velmi příjemná jemná vůně. Vytváří bohatou pěnu, ale musíte přidat větší množství. (recenze)

Zaujal Vás některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. S Astrid micelárnymi vodami mám rovnaké, veľmi dobré skúsenosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Tea tree olej mi zrovna dochází, takže Dr. max je dobrý tip.
    Jsem zvědavá, kolik produktů vylovím z odkládací tašky já - 16 to asi nebude, ale přes desítku bych se mohla dostat... (ale mám tam i nějaké vzorky...)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vůně Chloé jsem neměla, ale velmi mě láká. Krásnou neděli přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, spoustu pěkných kousků, ale chybí mi tu Saloos :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Zase pěkná hromádka. Já spotřebovala nějaký šampon, masky a toť vše :-D
    http://www.jancahala.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Péťo, nejvíc mě zaujala asi Chloe Nomade, zvažuju si jí na další podzim pořídit, na jaro léto mi nepřijde úplně jako top volba. Balzámy na rty taky vždy oslavuju když je konečně spotřebuju a že mi to vzhledem k tomu, že se mi všude nějaký válí trvá.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní spotřeba, i spousta péče o pleť:)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to je věcí. Parfém Chloe voní moc hezky, taky uvažuju, že si ho pořídím. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS