FRUJO.CZ || Svět chutí

 Frujo patří k významným českým výrobcům potravinářských komponentů. Produktové portfolio je velmi bohaté. Dezertní polevy, omáčky, sirupy nebo ledové tříště. To vše nabízí právě e-shop frujo.cz, odkud mi přišlo hned několik produktů, které bych Vám ráda představila. Všechny produkty jsou zajišťovány v bio kvalitě a firma dbá na nejkvalitnější suroviny. Produkty vyváží do více než 20 dalších zemí. 

Pro milovníky omáček, grilování a vaření celkově budou to pravé omáčky Wanted. Můžete si jej pořídit v klasickém velkém balení nebo pokud chcete omáčky nejprve vyzkoušet, vyplatí se Vám pořídit tento kufřík, který obsahuje 8 ks miniatur. Mimochodem tento kufřík se skvěle i jako dárek a cenově vyjde velmi dobře. Kečup, BBQ, sladkokyselá, mexická omáčka a další, zkrátka vybere si každý.


Největší zastoupení mají ovocné sirupy Fruit in the bottle, kterých máte na výběr opravdu hodně. Ať už chcete ovocné, bio nebo sirupy na horké nápoje, vyberete si. Nabídka je velmi pestrá a já oceňuji i zajímavé ovocné kombinace. Já na vyzkoušení vzala Maracuju a Bezový květ. Oba dva sirupy jsou naprosto chuťově fantastické a nemusíte se bát umělých barviv, sladidel nebo nežádoucích éček. 



Největší překvapením však byl nápoj After. Jedná se o nápoj, který je vyloženě nebušený minerály a vitamíny. Nápoj je vhodný hlavně na kocovinu. Těžká rána po vydařené párty známe asi každý. After se postará o zmírnění negativních dopadů probdělé noci. Nemusí to však být probdělá noc v rámci párty, ale například probdělá noc maminek, které musely v noci vstávat k dítěti. Já sama mám nápoj vyzkoušen několikrát (pak jsem si objednávala další krabici :D) právě na kocovinu a musím jej jedině doporučit. Půl lahve před pitím, půl lahve ráno a ráno mi nic nebylo. Opravdu tento malý zázrak funguje a zkoušelo jej i moje okolí, které si jej taky velmi oblíbilo. Sbohem kocovino!



V neposlední řadě najdete na e-shopu také dezertní polevy. U nás doma jsou velmi oblíbené hlavně na rodinných oslavách, kdy musí být součástí zmrzlinového poháru. Vzala jsem tentokrát karamelový topping, který je naprosto výborný. Sama si ho přidávím do ovesných kaší, zmrzliny nebo na lívance. 

Znáte e-shop frujo.cz?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Frujo.cz za produkty poskytnuté k recenzi

4 komentáře:

  1. E-shop neznám, ale docela mě zaujal ten vitamínový nápoj. Alkohol teda skoro nepiju, ale občas cítím, že jsem bez energie a pořřebuji něčím nakopnout :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já e-shop neznám, ale zaujal mne ten omáčkový kufřík - to by byl myslím fajn dárek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten After drink mě zaujal hned na první pohled, pár takových lahviček se určitě hodí mít doma. :D :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS