Deodoranty || DOVE, EVOLUDERM, SOAPHORIA, SEBAMED

Krásný den.
Dnes mám pro vás článek na téma deodoranty. Najít správný deodorant je občas oříšek, protože ne každému vyhovuje ten nebo ten. Každopádně je to něco, co se používá každý den, nebo já to beru aspoň podle sebe. Dnes Vám představím 4 značky, které jsem za poslední dobu použila. Vesměs mi vyhovovaly všechny, ovšem nějaká ta výtka se přece jen našla. 



(150 ml, 50,- Kč)
Jako první tu mám deodorant od značky Dove. Dove je značka, kterou zná určitě každý. Má širokou nabídku ve sprchových gelech, tělových mlékách a celkově je tato značka v kosmetice známá. Já sama mám tuhle značku velice ráda, protože je velmi šetrná k pokožce.
Tento deodorant nebyl první ani poslední, který jsem od Dove měla. Tento má velice příjemnou a jemnou vůni. Nic těžkého, takže na léto úplně ideální. K pokožce je velice šetrný a nedráždí ji. Pro mě je podstatné, aby deodorant neštípal, když ho aplikuji po holení a to tento splňuje dokonale. 
Slibuje ochranu na 48 hodin, což asi pravda úplně nebude, protože jsem ho používala cca 2x denně. Ale to tak používám všechny, nebo dle potřeby :)


(200 ml, 149,- Kč)
Jako další tu mám deodorant značky Evoluderm. Že tuhle značku neznáte? Nevadí. Já ji taky předtím neznala. Na tento deodorant jsem narazila díky pravidelnému odebírání beautyboxu, ve kterém tento deodorant byl. Na první pohled mě zaujal svojí velikostí. Přece jen byl oproti jiným deodorantům velice vysoký. No a dále mě zaujalo jeho složení. Jedná se totiž o deodorant, který neobsahuje hliníkové soli ani alkohol. Takže wow, klobouk dolů před složením. Dále slibuje ochranu na 24 hodin a to musím říct! že ji teda dokonale splňuje. Je to můj první deodorant, který opravdu působí 24 hodin. No a co se týče vůně orchidejí, tak úplně super. Žádná výrazná vůně, pouze jemná. Navíc také neštípe po holení, takže za mě jednoznačný favorit.


(50 ml, 167,- Kč)
Organický krémový deodorant Soaphoria byl pro mě další novinkou. Dlouho mi trvalo než jsem ho začala používat, protože tuhé deodoranty opravdu nemusím. Nakonec jsem si řekla, že když ho mám tak ho musím vyzkoušet. Je to další deodorant, který neobsahuje hliníkové soli, alkohol, živočišné tuky, syntetické parfemace, barviva, chemické a konzervační přísady. Tento produkt mi udělal radost svým složením, ovšem jeho aplikace pro mě byla zklamáním. Tento deodorant se musí aplikovat prsty. Prsty naberete určité množství a potom vetřete do podpaží. Okej, první nanesení bych jakž takž skousla, ale aplikovat ho opakovaně? Děkuji nechci. Proto tento deodorant používám jen ráno a po koupeli. Vůně je taková velice zvláštní. Vlastně ani nedokážu popsat, jestli mi vůbec voní. Jinak funguje parádně, ale kvůli té aplikaci bych si ho nepořídila.


(50 ml, 99,- Kč)
Deo Roll-on od značky Sebamed byl také v jednom z beauty boxů. Bohužel opět dlouho čekal na vyzkoušení. Prostě mám ráda deodoranty ve spreji a ne ty tuhé nebo kuličkové. Vyzkoušela jsem ho, protože jsem značku Sebamed neznala. Když pominu kuličkovou aplikaci a bílou hmotu, která se v deodorantu nacházela, byl to opravdu fajn deodorant. Fungoval tak jak měl, působil jako balzám. Díky pH 5,5 podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště pokožky. Pěkně voněl a po holení neštípal. Aplikovala jsem ho sice několikrát denně, ale zápachu zamezil dokonale. Byl by to opravdu fajn deodorant (však jsem od stejné značky zkoušela ještě jeden - sjeďte níž), ale ta aplikace mi ho úplně znechutila. Snad mě chápete, je to jen kvůli té aplikaci.


(75 ml, 199,- Kč)
Sebamed Deo Spray Blossom byl pro mě taky tak trochu novinkou. Poprvé jsem se setkala s deodorantem, který měl aplikátor jako "stříkátko" u parfémů. Snad mě chápete co myslím. Má jemnou vůni květin, skoro až neutrální. Díky tomu aplikátoru pokožku i skvěle osvěží a ochrání ji po celý den. Musím říct, že na to, že ho mám chvíli, tak jsem si ho velice rychle oblíbila. Taky neobsahuje hliníkové soli, barviva a konzervanty, takže opět ještě vhodnější pro Vaši pokožku. 
Sice je teda trochu dražší oproti ostatním deodorantům, ale rozhodně ta kvalita tam je! Momentálně testuji víc produktů od této značky, takže určitě očekávejte potom článek, kde Vám tuto kosmetiku představím podrobněji.

To by bylo pro dnešek vše. Doufám, že Vás takové články, kde shrnu více produktů, baví. Pokud máte nějaké nápady na další články, tak sem s nimi, ráda budu psát o něčem, co Vás zajímá.

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Fajn recenze. Já radši používám antiperspirační krémy, s těmi opravdu vydržím celý den a deodorant ve spreji používám jen na "ovonění" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Preference má asi každý opravdu jinak - já mám v oblibě hlavně kuličkové antiperspiranty, naopak nemám vůbec ráda ty tuhé. Od Dove mám teď nějaký vzorek spreje a je fajn. Zaujaly mne v podstatě všechny tebou vyzkoušené kousky - s výjimkou toho tuhého, ten bych si určitě nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám spíše kuličkový, ale samozřejmě mám i ve spreji. Tuhé bych určitě taky nepodporovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám deodoranty ve spreji, ale nejsem vyhraněná ani proti kuličkovým. Tuhé nemám ráda, jsou od nich zbytečně zašpiněné ruce a podle mě jsou dost nepraktické. S deodoranty od Dove mám jen samé dobré zkušenosti, ostatní značky moc neznám (ještě možná Sebamed). Četla jsem, že po laserové epilaci se nesmí asi 12 hodin používat žádné deodoranty ve spreji, tak by mě zajímalo, jestli ty kuličkové se normálně používat mohou (pokud máte třeba někdo vlastní zkušenost)?

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS