DR. MAX || Všestranný pomocník Tea Tree Oil

 Kdo by neznal tea tree? U nás doma je to velká nezbytnost a rozhodně jej mám neustále v zásobě. Kupuji jej hlavně u Renovality, ale aktuálně mám doma z lékárny Dr. Max. Olej Tea tree je získávám z lístků australského stromu Melaleuca. Má všestranné použití, takže jej doma využije každý. Já jej používám hlavně v období "našich" dnů, kdy se mi sem tam na pleti objeví nějaký pupínek a já se jej potřebuji rychle zbavit. Aplikuji pomocí uchošťouru přímo na pupínek a ten za 2-3 dny zmizí. Navíc tenhle malý zázrak Vám vydrží opravdu dlouho a cenově je také velmi výhodný. 


Využít jej můžete do koupele, pokud trpíte suchou pokožkou. Do pleťového mléka, pokud chcete pleť důkladně vyčistit. Nebo můžete nakapat pár kapek do šamponu, pokud chcete dopřát extra péči vlasům či vlasové pokožce. Výborný je taktéž na štípance, na popáleniny, řezné ranky nebo jako přísada do aromalampy. Na své si přijde opravdu každý, jen jeho aroma nemusí lichotit úplně každému :) 

Používáte tea tree?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Tea Tree Oil jsem dřív používala, byl celkem fajn, ale nepřišlo mi, že by výsledek byl takový, jak jsem si představovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jednu dobu jsem ho používala na pupínky, ale bez nějakých extra výsledků, bohužel... :(

    Ela

    OdpovědětVymazat
  3. TEA TREE olej využívám pravidelně, přidávám jej do koupele, ale využívám také lokálně na pokožku či pleť.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS