Spotřebováno: Listopad 2023

 Listopadové spotřebováno bylo opět bohaté a já jsem nadšena, kolik plnohodnotných produktů tu tentokrát je. Největší zastoupení má péče o pleť, kde se mi po dlouhé době podařil spotřebovat i pleťový krém. Mám tu i dva parfémy a dva doplňky stravy. Celkově tu mám od všeho něco, takže se tentokrát můžete těšit na velmi pestrou spotřebu.
 

Celkem tu mám 14 produktů, z toho jeden dekorativní kousek a dva doplňky stravy, které jste už v minulosti ve spotřebovancích viděli. 



1. Parfém Manufaktura Lípa - skvělý parfém, který naprosto doporučuji. Voní opravdu božsky, je dlouhotrvající a kde kdo se na něj ptal. Určitě si jej pořídím znovu. (recenze)

2. Sůl do koupele Bohemia Gifts růže - sůl pěkně voněla, ale pouze v pytlíčku. Po rozpuštění ve vodě ji člověk takřka vůbec nezaznamenal. (recenze)

3. Parfémovaná voda Furor de Saphir - inspirovaná vůní Calvin Klein Euphoria. Za mě naprosto jiná než originál a vůbec mi nevoněla. Sice toto velké balení vydrží dlouho, ale v tomto případě jsem z toho byla spíše nešťastná. (recenze)

4. Koupelový olej Saloos Mandarinka - koupelové oleje jsou prostě paráda. Skvěle voní, hydratují a zpříjemňují koupel. Tento mandarinkový voněl jako čerstvá šťavnatá mandarinka. (recenze)

5. Doplněk stravy Renovality Acerola Maximal - přírodní vitamín C, který berou každou zimu. Je to taková moje prevence, díky které se vyhývám běžnému nachlazení a rýmě. (recenze)

6. Doplněk stravy Renovality Vitamín D3 - moje nutnost, kterou beru pravidelně každou zimu. V létě si tělo bere vitamín D ze sluníčka, v zimě však si jej nedokáže vytvořit, proto je potřeba jej doplňovat. (recenze)

7. Vlasové sérum Australian Bodycare Loss - společně se šamponem a kondicionér skvělý pomocník na podporu růsta vlasů. (recenze)

8. Intim gel Sebamed - znáte ode mě už dlouho. Za mě nejlepší intim gel a mám ho doma neustále v zásobě. Společně s pěnou od stejné značky je mojí stálicí. (recenze)

9. Tělový olej Bi-Oil - u tohoto oleje je velmi příjemná parfemace, kterou jsem si zamilovala. Nicméně, že by fungoval na strie nebo jizvy, to se říct nedá. (recenze)

10. Korektor S.he odst. 001 - tohle už ode mě taky znáte, objevuje se tu pravidelně. Střední krytí, průměrná, výdrž, nízká cena, mě poslouží dobře. (recenze


11. Pleťové sérum Saloos vitamín C - rozjasňuje, hydratuje a zesvětluje pleť. Svěží pleť uvidíte už takřka po prvním použití. (recenze)

12. Čistící pleťová pěna Hebe - jemná čistící pěna, která byla skvělá na každodenní použití. Na dočištění pleti ideální a i dlouho vydržela. (recenze)

13. Vypínací alginátová maska Nobilis Tilia - pro mě velké překvapení. Po smíchání s vodou vznikne želatinová maska, která pleť vypne, hydratuje a zpevní. (recenze)

14. Pleťový krém Manufaktura Clear&Happy - lehoučký, příjemně vonící pleťový krém, který nezanechává mastný film. Vhodný pro aknetickou pleť. (recenze)

15. Pleťové tonikum Anela Svěží teenka - skvělé jako první krok v čištění ráno nebo jako poslední v čištění pleti večer. Zbaví pleť všech nečistot ale zároveň ji nevysuší. Zamiluje si ho každá majitelka smíšené pleti. (recenze)

16. Spot stick Australian Bodycare - nejlepší věc na pupínky, ale i štípance. Díky roll-on aplikátoru nanesere na postižené místo a jeho léčba bude značně rychlejší. (recenze)

Zaujalo Vás něco?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Petro, moc pěkná spotřeba - opravdu takový mix všeho. Já dostala k Vánocům od Hebe čistící gel, tak jsem na něj zvědavá - zatím s touto značkou nemám žádnou zkušenost. Zajímavě vypadá i sérum od Saloosu.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná kopa věcí. To já zase klasicky téměř nic. Nějaké masky, sprcháč, šampon. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, parádní výkon, co se táče této spotřeby :-D Nejvíc mě zaujaly doplňky stravy a pak krém pro aknózní pleť od Manufaktury. Víc ovšem ty doplňky stravy, protože brzy doberu stávající probiotika a Ivy Bears.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě ta vypínací maska, budu se po ní muset podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto články o spotrebovanej kozmetike sú moje obľúbené beauty články!

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS