AROME || Prosincové testování s Rituals

Prosincový balíček od Arome ukrýval dva produkty od Rituals. Velice mě potěšil, protože produkty jsou z řady Hammam a do této doby, jsem s touto řadou neměla žádné zkušenosti. V balíčku se ukrývala tělová pěna, kterou už jsem měla akorát v jiné voňavé variaci, a bytový parfém ze stejné řady. S tím jsem doposud žádnou zkušenost neměla, tak jsem se moc těšila jaký bude. Oba dva kousky jsou horkými novinkami v řadě.


Kolekce The Ritual of Hammam vychází ze starobylých čistících tradic a poskytuje moderní lázeňský zážitek. Dominuje ji arganový olej a eukalyptus, díky kterému je se vůně velmi osvěžující a energizující.

Stačí jeden střik bytového parfému a můžete se těšit z osvěžující a dlouhotrvající vůně rozmarýnu a eukalyptu. Je ideální do všech místností, zejména pak do koupelny, kde vytvoří skvělou atmosféru při pobytu ve vaně. 

Tělová pěna je sametově hebká, obsahuje arganový olej a voní po eukalyptu. Má vyživující a hydratační účinky. Pokožku těla zanechává dokonale jemnou a voňavou. Při styku s pokožkou se mění v olejovou konzistenci. Nemusíte se však bát mastného filmu. 
 

Zkoušeli jste řadu Hammam?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi 

6 komentářů:

  1. Já mám zkušenost jen s produkty z řady Sakura (měla jsem sprchovou pěnu a deodorant) a Jing (scurb), řadu Hammam jsem zatím nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Hammam jsem ještě nezkoušela. Naprosto miluju jejich letošní zimní limitku a z těch stálých řadu Mehr, ale určitě mám v plánu vyzkoušet i nějaké další.

    OdpovědětVymazat
  3. Řadu Hammam jsem nezkoušela, ale dostala jsem k Vánocům Rituals řadu Karma a zatím to vypadá jako dost povedený set! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bytový sprej je pecka, používám ho často a voní opravdu hezky svěže :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Při této vůni se mi vždy vybaví sauna. Máš moc pěkné recenze. Vše nejlepší do Nového roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzkoušela jsem už spoustu řad, ale Hammam ještě ne 😊

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS