Vánoce 2023

Každý rok si říkám, že mě moji nejbližší nemůžou ničím na Vánoce překvapit a vždycky se pak nestačím divit, jaké skvělé dárky dostanu. Letos jsem nic velkého nečekala, protože jsem sama řekla, že budu ráda za peníze, protože mi službu vypoví už můj starý iPhone, tak mi na něj takhle mohli přispět. Samozřejmě si i tak neodpustili nějaké dárky a já se tak těšila hned z několika dárků.


Od tchána a švagrový jsme s manželem dostali fritézu Tefal. Sama bych si ji pravděpodobně nikdy nekoupila, stačí mi friťák, ale když už jsme ji dostali, tak ji snad začnu i používat. Od manžela jsem pak dostala elektrický mop Karcher, který je fakt super. Dále pak party reprák Niceboy, který mi udělal velkou radost a od našich dva elektrické mlýnky na sůl a pepř.



Od tchána jsem pak dostala folii na okno auta, což mě velmi pobavilo. Okomentoval to slovy, že se nemůže každý ráno dívat jak škrábu okno :D Od naših jsem pak dostala produkty od Mixit, čokoládu a balíček, který obsahoval svíčku, kafe, čaj, kešu a likér. 



Co se týče kosmetických produktů, tak od sestry jsem dostala aviváž od Eurony, tělový peeling, pleťovou masku a bombu do koupele z Primarku. Od našich jsem pak dostala parfémm Esprit a od babičky s. Oliver.



Od manžela jsem dostala sadu svíček Yankee Candle, které mi udělaly obrovskou radost. Dále pak jsem od manžela dostala svíčku Flagrante - Cinnamon. Od babičky a našich jsem dostala svíčky Tutti Frutti, od sestry pak malou růžovou svíčku z Primarku. Už ji mám sice vypálenou, ale voněla skvěle. 



Od manžela jsem pak dostala nejnovější kuchařku od Zdeňka Pohlreicha i s podpisem, knihu o Marku Dvořákovi, peněženku Valentino a náramek s horami. Od našich jsem dostala knihu O dívce Grace. 

Určitě mi dejte vědět, co jste na Vánoce dostali Vy!

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ahoj Péťo, na dárky už jsem vydala samostatný článek. Mlýnky u nás také byly na pořadu dne :-D Já pořád přemýšlím jestli mi horkovzdušná fritéza přijde jako dobrá věc a nebo jako zbytečnost, no zatím nemám vlastní kuchyň, tak mě to nemusí trápit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké dárky. Moc hezké jsou ty svíčky. A brala bych horkovzdušnou fritézu, jenže máme klasický friťák a manžel má navíc pocit, že když smažené není pořádně mastné, tak to není ono, takže v dohledné dově fritéza asi nebude. Mlýnek na pepř dostal letos manžel, ale ne elektrický.
    Já dostala taky spoustu krásný dárků, psala jsem o nich článek už v prosinci, než jsem je všechny uklidila.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké dárky jsi dostala. 🙂
    Já jsem dostala knížky kterým jsem věnovala samostatný článek, tři svetry, rukavice, teplákovku, peněženku, která mi udělala velkou radost, protože už jsem potřebovala novou, deku a vak na nohy, protože je mi v zimě pořád chladno, radost mi udělala i teplé ponožky. A parfémovaný olej.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc krásné dárky, Mixit a YC jsou top&strop. ♥

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS