DENIS HENRY || Kvalitní kuchyňské potřeby

E-shop Denis Henry už ode mě nebo jiných blogerek už určitě znáte. V minulosti jsem si odtud brala kameninovou mísu, kterou doma s radostí používám. Co se týče designu je nádherná a kde kdo se mě ptá, odkud ji mám. Tentokrát byl můj výběr pestřejší a vybrala jsem si věci, které mi doma scházely. E-shop nabízí to nejlepší pro Vaši kuchyň a vybírat můžete hned z několik druhů zboží a značek. 

Úplně první volbou bylo dřevěné prkénko. Ty jsme doma měli pouze dvě a bylo to málo. Dřevěná prkénka Denis Henry jsou elitou mezi prkénky. Bezkonkurenční životnost, silná odolnost a perfektní zpracování. To jsou prkénka, na kterých se podílí truhlář Vítězslav Duspiva. Já zvolila kulaté, které se hodí i jako servírovací tác a zaujalo mě hlavně svým designem. 

Druhou volbou byl pečicí plech. Doma mám sice tři, ale dva z toho jsou prostě obří pro dva lidi. Třetí je pro dva lidi akorát, ale když potřebuju upéct něco pro více lidí, tak je zase malý. Jasnou volbou byl tedystředně hluboký nastavitelný pečicí plech. Můžete si jej tedy roztáhnout na požadovanou velikost. 

Posledním kouskem do kuchyně byl set zdobícího sáčku a šesti nerezových trubiček. Na dorty, cupcakes, cukroví úplně ideální. Sáček je kvalitní, pevný, snadno omyvatelný. Trubičky jsou velmi praktické a vykouzlíte s nimi velmi zajímavé zdobení. 
 

Pokud sháníte kvalitní kuchyňské nádobí a doplňky, e-shop Denis Henry je tou správnou volbou. Nejen, že e-shop zaručuje kvalitní zboží, ale taky velmi rychlé dodání a ochotu.

Znáte e-shop Denis Henry?

Mějte se krásně!
Petra


4 komentáře:

  1. Mám od nich formu na bábovku a je naprosto dokonalá! :) Produkty mají opravdu kvalitní, tak ať ti slouží a dělají radost. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, přiznám se, že o eshopu slyším prvně a určitě se mrknu, pár věcí do budoucího doma mi ještě přeci jen chybí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bývam s rodičmi, no aj keď tí vlastne pracujú a bývajú niekde inde a domov prídu raz za mesiac, u nás doma stále vládne mamkina ruka, a aj keď máme veľa riadu a kuchynského náčinia, ktoré vlastne nepoužívame... Podľa mňa je oveľa lepšie mať menej, ale kvalitných vecí, než mať veľa nepotrebných vecí.
    O e-shope Denis Henry som ešte nepočula, no vyzerá to dobre.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento eshop vůbec neznám, musím se porozhlédnout 😊

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS