SALOOS || Vitamín C bioaktivní sérum

 Jestli něco v kosmetice miluju nejvíc na světě, tak jsou to právě pleťová séra. Baví mě testovat nové značky, složení ale zároveň je to něco, bez čeho si nedokážu představit svoji skincare rutinu. Mám svoje oblíbence, ke kterým se ráda vracím, když chci vsadit na jistotu, ale také ráda testuji nové věci. Jedno nové sérum přivedla na trh česká přírodní značka Saloos, kterou ode mě velmi dobře znáte.

Bioaktivní přírodní sérum s vysokým obsahem vitamínu C má rozjasňující, hydratační a zesvětlující účinky. Svěží vzhled můžete očekávat hned po prvním použití. Kromě výše uvedeného vitamínu C, obsahuje také přírodní látky a aktivní složky s ověřenými účinky.


Jak už jsem zmiňovala, pleťové sérum je doslova nadupané přírodními ingrediencemi. Vitamín C účinně zesvětluje pigmentové skvrny a sjednocuje tón pleti. Raykami je vzácný extrakt z japonské rostliny a pomáhá předcházet stárnutí pleti způsobené UV a modrým zářením. Navíc snižuje počet pigmentových skvrn. Bio aloe vera intenzivně vyživuje a zklidňuje pleť. Moje nejoblíbenější kyselina hyaluronová zajišťuje okamžitou hydrataci pleti.

Aplikátor je praktické kapátko, kdy nanesete požadované množství. Ideální jsou dvě kapky aplikovat na navlhčenou pleť. Poté už stačí nanést olej, denní nebo noční krém. Bioaktivní sérum s vitamínem C má velmi svěží vůni, kterou si zamilují hlavně milovníci citrusů. Vlastně si troufám si tvrdit, že si jej zamiluje každý už po prvním použití.


Používáte pleťové séra ve své skincare?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

9 komentářů:

  1. Taky jsem si na séra zvykla a používám je pravidelně. Momentálně mám na noc sérum s retinolem od Neutrogeny a ráno používám sérum od YR

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, sérum s vit. C. mám od The Ordinary a měla jsem od Inkey list. Toto vypadá taky velmi dobře. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Séra si moc nekupuji, vlastně jsem ho zatím zkoušela jen jednou, ale asi bych to měla napravit. :) Zvláště ty s vitaminem C se asi vyplatí zařadit do pečující rutiny o pleť. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To Céčko už tu taky nějakou dobu mam, zatím jsem s ním moc spokojená. Celkově na ta séra moc nejsem takze úspěch 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, používám. Většinou mám vždy načaté pouze jedno, ač některé slečny to různě kombinují - já si na to netroufám.

    OdpovědětVymazat
  6. Séra používám denně. Teď mám nově od Saloos to nové hydratační okurkové a je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá moc dobře, od Saloos jsem dlouho nic neměla ☺️

    OdpovědětVymazat
  8. Sérum s Cčkom som mala iba od The Ordinary, ale prírodnú kozmetiku mám rada. Netušila som, že už majú aj takéto skvelé séra. Vďaka za tip.
    Biankanotes by Janka

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS