Poznámky k popravě - Danya Kukafka

 Autor: Danya Kukafka
Počet stran: 328
Rok vydání: 2023
Žánr: román
Nakladatelství: Ocelot



Anotace
Ansel Packer za dvanáct hodin zemře. Ví, co udělal, a nyní čeká na popravu, stejný mrazivý osud, jaký sám před lety uchystal všem těm dívkám. Ale Ansel nechce zemřít; chce být oslavován, chce být pochopen.
Skrze kaleidoskop žen - matku, sestru, vyšetřovatelku oddělní vražd - se dozvídáme příběh Anselova života. Setkáváme se s jeho matkou Lavender, sedmnáctiletou dívkou dohnanou k zoufalství; s Hazel, dvojčetem Anselovy ženy, nerozlučnou sestrou od narození, která je nucena bezmocně přihlížet, jak vztah její sestry hrozí pohltit je všechny; a konečně se Saffy, detektivkou z oddělení vražd, která je Anselovi v patách a která zasvětila svůj život předvádění zlých mužů před spravedlnost. Zatímco čas běží, tyto tři ženy procházejí volbami, jež vyvrcholí tragédií, a zkoumají trhliny, které po sobě taková zkáza nevyhnutelně zanechává. 

Z mého pohledu
Už po přečtení anotace jsem se na knihu neskutečně těšila a to je co říct. Tento žánr není úplně můj šálek kávy, ale tohle dílo je tak geniálně zpracované, že si získá každého. Sice už na začátku víme, jak to celé dopadne, avšak bylo fajn počíst si o Anselově života z různých pohledů třech žen. Od narození, přes dětství do dospělosti až do samotného věžení. Kapitoly nejsou vůbec zmatečné, člověk se v nich snadno orientuje. Nejvíce mě bavily kapitoly vyprávěné vyšetřovatelkou Saffy, asi proto že její práce je mi velmi blízká. Celkově si kniha své čtenáře získá, protože je velmi čtivá, lehce napsaná. 

Aktuálně je na knihu poštovné zdarma, takže pokud Vás kniha zaujala, můžete si ji objednat za 399,- Kč zde. Stejně tak můžete do košíku přihodit napíklad Temné cesty (recenze zde), které jsou také příjemným thrillerem.

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi  


3 komentáře:

  1. Musím se přiznat, že pohled na život vraha mne tak úplně neláká. Ale je to asi i tím, že tu mám slušnou hromádku knih, které mne lákají víc ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, to působí hrozně depresivně, takže bohužel nic pro mě.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS