Spotřebováno: Prosinec 2022

Poslední spotřeba loňského roku. Je mi k pláči, že zrovna v prosinci byla nejmenší spotřeba za celý rok. Podařilo se mi spotřebovat pouze pět produktů a popravdě jsem na konci roku byla docela překvapená, že v tašce je tak málo kousků. Je pravda, že jsem neměla úplně čas spotřebovávat a navíc mi přibylo mnoho nových kousků na testování, takže aktuálně mám otevřených víc produktů než bych chtěla. Každopádně už teď se taštička spotřebovaných produktů plní a troufám si tvrdit, že v lednu bude produktů víc jak deset.

 
Minimálně deset spotřebovanců za každý měsíc, je mým cílem i pro rok 2023. V roce 2022 jsem pouze v říjnu a prosinci spotřebovala méně jak deset produktů. Podle mě je to docela úspěch, i tak ale doufám, že v letošním roce budou bohaté všechny měsíce, minimálně se to pokusím nahnat jednorázovými produkty. 
Za celý loňský rok jsem doma měla celkem 496 ks kosmetiky. Nebudu lhát, při tomhle číslu jsem málem omdlela. Podařilo se mi spotřebovat (nebo vyřadit) kolem 160 ks produktů. To není vůbec špatné číslo, avšak vzhledem k počtu kosmetiky, je to masakr. V roce 2023 začínám s celkovým počtem 337 ks kosmetiky. Jsou zde započítané i jednorázové produkty, ale i tak je to velké číslo. Zvlášť když během roku mi přibude další a další kosmetika. Teď už ale jdeme na prosincové spotřebováno.


1. Balzám na rty Jsem domácí citrus - nebyl vůbec špatný, dobře hydratoval, vyživil, nebyl extra mastný. Po čase mi však vadila vůně/příchuť, takže mi vůbec nevadilo, když jsem ho zapomněla v pračce a vyprala. (recenze)

2. Krém na ruce Yves Rocher Sladká ostružina - předloňská limitka, která byla naprosto boží. Skvělá svěží vůně, rychle se vsakoval, krásně voněl. (recenze)

3. Pleťová maska Astrid Hyaluron - krémová textura, balení je klidně na čtyři použití. Po použití byla pleť vyživená, hebká a projasněná. (recenze)



4. Sůl do koupele Soaphoria Magické bylinky - naprosto božsky voňavá sůl. Vůně je bylinková, velmi příjemná, sůl nevysušuje a navozuje pocit pohody. (recenze)

5. Sůl do koupele Ezo vanilka&mandarinka - velmi příjemná záležitost, soli od Ezo jsou moje oblíbené. Poskytuje celkové uvolnění, zrelaxuje. (recenze)

Mým cílem v letošním roce je co nejvíce spotřebovat jednorázové produkty. Když to půjde dobře, mohlo by se mi povéct spotřebovat všechny. Dále bych chtěla spotřebovat hlavně balzámy na rty, kterých mám načatých opravdu hodně, ale jejich spotřeba značně pokulhává. Ráda bych zabrala i v pleťové kosmetice, ale pleť mám jen jednu a nerada bych si ji zničila. 

Z čeho mám obrovskou radost, že v zásobách mám jen dva šampony a jeden kondicionér. S vlasovou péči se mi podařilo zamávat, takže tam jsou zásoby úplně minimální. 

Jak jste si se spotřebovanci vedli v uplynulém roce Vy?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Teda, to je hrůza spotřeba 😅

    OdpovědětVymazat
  2. Mně už se taky stalo, že jsem měla takhle malou spotřebu - nejmíň myslím byly 4 kousky. Ale zas nemá cenu na sebe té kosmetiky patlat vagón. Moje spotřeba se většinou pohybuje kolem 8 - 10 kousků, záleží na tom, jestli zrovna sahám po plátýnkových maskách nebo maskách krémových (tam i malé balení vyjde na víckrát)
    Kolik kousků tvoří mé kosmetické zásoby, to jsem tedy dohromady nepočítala, ale vím, že sprcháčů mám asi 10 :-o (v poličce s nimi jsem dělala pořádek, tak jsem je při rovnání spočítala). Mám předsevzetí nenakupovat nové věci, pokud je nebudu potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, ale já mám té kosmetiky tolik, že potřebuji i velké úbytky :D

      Vymazat
  3. Páni, tak to máš doma obrovské množství kosmetických produktů, upřímně by mě zajímalo, kde je doma všechny skladuješ :D Já mám produktů určitě do stovky a trošku šílím z toho, že je nemám ani kam uskladnit ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, teda takových produktů to máš doma v zásobách menší drogerii ne? Já doma mám na zásoby poličku v nočním stolku a malou bedýnku, tím to hasne. Ač teda mám docela zběsilý tempo, co se týče spotřeby a stalo se mi jen jednou, že jsem se nevešla. Zásadně se snažím nenačínat více balení stejného typu produktu, ono já ani nemůžu mám vyčleněný místo v koupelně a nevejde se mi tam ani od každého jedno balení :-D. Teď mám většinu zásob docela obstojnou, ale já se přiznám mně to dělá dobře, ne vždycky jsem na tom byla tak, abych si mohla koupit vše, co jsem potřebovala a už několikrát mi zásoby v tomhle zachránily rozpočet :-D když jsem ho potřebovala trochu omezit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to bych zrovna řekla, že ty doma budeš mít ještě víc produktů než já :D

      Vymazat
  5. Koupelovou sůl bych využila jen na návštěvě u rodičů, protože u sebe doma vanu nemám, ale tahle vanilková s mandarinkou musela být opravdu příjemná! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS