Krásný rok 2023!

 KRASNÝ ROK 2023!

V první řadě bych ráda všem popřála všechno nejlepší a nejkrásnější v roce 2023. Ať jste šťastní, zdraví a užíváte si života naplno! Já doufám, že nový rok bude aspoň z poloviny tak dobrý, jako ten předchozí.

V roce 2022 jsem toho zažila opravdu hodně, díky čemu se mi kompletně změnil život. Na začátku roku jsem to vůbec nečekala, a pak to bylo jak na horské dráze. Poslední půlrok už jsem mlela z posledního, ale stálo to opravdu za to. Chystám podrobnější článek o mém roce 2022, takže podrobnosti si nechám až do článku. 


Dlužím Vám ještě nějaké články z předchozího roku. Jeden knižní, dvě spotřebováno, co jsem dostala na Vánoce, svatba, a pak nějaké kosmetické recenze. V roce 2023 bych ráda zařadila i více deníčkovské články, protože mi tak nějak přijde, že mě díky nim lépe poznáte. Hlavně se toho v mém životě děje tolik, že bych se o to občas s vámi ráda podělila. Byla bych i ráda, kdyby Vy sami jste mi napsali, co byste na blogu měli rádi za články. 

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Děkuji. I já tobě přeji do nového roku hodně štěstí, zdraví, lásky a pohody. ❤

    A co bych si ráda přečetla, to nechám na tobě. Chodím sem ráda, i když ne pod každým článkem se objeví můj komentář, ráda si je čtu.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

  2. Přeji vše nejlepší do nového roku, především zdraví, štěstí a splnění všech přání!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, přeji jen do nejlepšího do nového roku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, krásný nový rok i tobě. A těším se, že se v něm budeme dál virtuálně potkávat.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS