AUSTRALIAN BODYCARE || Ústní péče

 Kromě vlasové, tělové nebo pleťové kosmetiky, značka Australian Bodycare nabízí i péči o dutinu ústní. V nabídce v péči o zuby najdeme hned tři produkty - zubní pastu, ústní vodu a zubní gel. Jak už víte z předchozích článků, značka Australian Bodycare obsahuje Tea tree olej. Ústní péče není výjimkou a tento olej obsahuje také. Díky tomu mají produkty specifickou chuť, která nemusí úplně chutnat každému. 

Všechny tyto produkty Vám můžou pomoct, pokud trpíte puchýři v ústech nebo na jazyku. Můžete je používat každý den na samotné problémy nebo jako prevenci v boji proti nim. 



Zubní pasta má modrou barvu, chuť je příjemná, pění dostatečnně. Obsahuje fluor, který optimálně chrání zuby a zubní sklovinu.
Ústní voda je nejméně oblíbená, právě kvůli chuti. Nedokážu ji k ničemu přirovnat, ale jednoduše mi vadí. Ideálně by se měla používat během dne, nikoliv však hned po čištění zubů, aby nezničila účinek obsahu fluoru v pastě.
Ústní gel zmírňuje podráždění, zklidňuje jazyk a dásně, účinně bojuje proti aftům nebo puchýřům v ústech. 

Já osobně jsem s produkty spokojena, jen tedy ústní voda by mohla být víc chutnější. Nicméně znám i takové, kteří tuhle péči také testovali a ústní voda jim chutnala, takže nelze dávát na jeden názor. Tisíc lidí, tisíc chutí, však to znáte. 


Zkoušeli jste něco od značky Australian Bodycare?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Australian Bodycare za produkty poskytnuté k recenzi

8 komentářů:

  1. Zaujal mě ústní gel, mám pocit, že s tímto produktem jsem se ještě nikde nesetkala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám jen podle jména, nic jsem od ní nevyzkoušela. Ale zaujal mne ústní gel - na afty občas trpím.

    OdpovědětVymazat
  3. O značce slyším poprvé, ale zaujala mě ta zubní pasta. Mohla by to být příjemná změna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasta je skvělá, s manželem jsme si ji oblíbili :)

      Vymazat
  4. Panejo, tak to mě hodně překvapilo, protože tuto značku vůbec neznám a docela se mi produkty líbí :-) Hodně zajímavé.

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS