Vánoce 2022

 Rok od roku jsou pro mě Vánoce těžší a těžší co se dárků týče. ani tak nemám problém vymyslet dárky pro druhé, jako sama pro sebe. Každý se mě totiž ptá, co bych si přála od Ježíška. Já si ale vše potřebné pořídím během roku a potom sama ani pořádně nevím, co bych na Vánoce chtěla. Vždy si řeknu o diář a parfém. To jsou asi dvě věci, které si přeji každé Vánoce. Každopádně jako každý rok, tak i letos se mi všichni skvěle trefili do vkusu a já se tak těšila z krásných dárků.


Se sousedy, kteří jsou v důchodu a navštěvujeme se během roku, si dáváme i nějaké maličkosti na Vánoce. Vždycky pro sousedku volím nějakou dobrou lahvinku vína, svíčku nebo nějakou jinou maličkost. Já letos dostala balení voňavých čajových svíček, domácí Baileys (které jsem stihla vypít :D ) a poté malou lucerničku? Popravdě nevím jak to nazvat, dá se zavěsit a do ní vložit čajová svíčka. 


Manžel tentokrát překvapil velice a obdaroval mě samými skvělými dárky. Dostala jsem nový stativ na foťák/kameru, protože tomu mému staletému letos praskla jedna noha. Dále jsem dostala menší stojánek opět na foťák s ohebnými nohami, kdy se dá připevnit k zábradlí například. Dále jsem dostala parfém a meruňkový pleťový olej od Osmanyho Laffity, šeky k Baťovi a dvě kuchařky, které jsou fakt perfektní! 




Od švagrové jsme dostali naše dvě svatební fotky vytištěné na plátno. Musím říct, že tohle tedy byl opravdu skvělý dárek, který nám udělal ohromnou radost! Dále jsem dostala mýdlo a brokolicové vlasové sérum od české přírodní značky Jsem domácí.



Od babičky jsem dostala květináč, knihu od Josefa Marešem, která je teď velkým hitem, stříbrné naušnice, řetízek a parfém Lípa od Manufaktury. Naprosto božské dárky, které mi udělaly velkou radost. Žádné kraviny, všechno pěkně využiju :)


Od ségry jsem dostala žehličku a aviváž. Žehlička je praktický dárek, ale udělala mi asi radost největší. Zrovna kolem Vánoc jsem mluvila o tom, že si musím pořídit žehličku, protože po přestěhování jsem žádnou neměla. Už jsem asi stará, když mám radost z praktickcýh dárků :D Druhý dárek je aviváž z Eurony, která voní naprosto božsky! Až jsem sama byla překvapena. 



Od našich jsem dostala paréfm Karl Lagerfeld Tokyo, aviváž Tesori d´Oriente, svíčku Yankee Candle, diář Doller, dvě knihy, naprosto heboučký dvoje ponožky a balíček, ve kterém se nacházela svíčka, dřevěný stromeček, čaj a káva od Manutea. Dále jsem potom dostala i peníze, ale ty jsem si schovala. Takže za mě opět velká spokojenost, samé super věci, které využiju :) 



Poslední dárky jsou od tchýně, kdy jsem dostala dvě svíčky a difuzér. Tuším, že je to z Pepca, pač jsem to tam letos viděla. Vánoční ponožky a sůl do koupele, se u mě určitě neztratí. 

Od tchána jsem dostala peníze a od druhé babičky a dědy také, takže ty jsem si schovala na "horší" časy :D Aktuálně si nic kupovat nepotřebuji, protože toho mám až až.

A co jste dostali na Vánoce Vy? Určitě mi dejte vědět, protože mě tyhle články samotnou moc baví! Neberte to prosím jako chlubení :) 

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Dostala jsi opravdu nádherné dárečky a nedivím se, že jsi z nich nadšená. Ať ti slouží a jsi s nimi spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dárky jsi dostala. 🙂
    Mně udělaly dárky taky radost - dostala jsem pyžamo a tři páry teplých ponožek, polštář s motivem Zvěrokruhu od Alfonse Muchy - Muchu mám ráda, takže mi to udělalo radost, hromadu knih, které se mi postarají o volný čas tak na půl roku dopředu, hezké pouzdro na notebook a podložku pod myš, bezdrátová sluchátka, která jsem tedy nečekala a potěšila mě. A nakonec parfém, který jsem taky nečekala - kupovala jsem jen mamce a sestře, na mě tam taky jeden čekal.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tyhle články taky ráda - ostatně sama ho mám na blogu taky :). Od mámy jsme kromě drobných dárků dostali taky nějaké peníze a taky jsme si je schovali - použijeme je na nějaký prodloužený víkend ...
    Dostala jsi spoustu krásných dárků. Zaujaly mne ty kuchařky od manžela a ta sada s difuzérem vypadá taky dobře. Svíčka YC se určitě taky neztratí ... :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, u mě už vyšel tento článek taktéž na blogu. Já toho letos dostala, že ani nevím, kde bych měla začít. Ale vypadá to, že i ty jsi byla hodná - moc pěkné dárky.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS