New In: Prosinec 2022

Je potřeba dohnat resty za loňský rok, a tak tu máme novinky z prosince. Nebudu lhát, přibylo mi toho opravdu hodně, hlavně tedy kosmetiky, které je tu požehnaně. Mám tu čtyři PR balíčky, jeden nákup a dva balíčky, které jsem dostala od dvou holčin, které znám přes instagram. Nevěděla jsem úplně zda to zařadit do článku o vánočních dárcích nebo do novinek. Nakonec jsem se rozhodla to zařadit sem, takže tady uvidíte, čím mě holky potěšily. 


První PR balíček byl třetí díl erotického románu Psanec. V jednom z předchozích článků jste si mohli přečíst recenzi. Z knihy jsem byla velmi nadšená, pěkně se četla a rozhodně je to pravé pro milovníky drsných románů. 


Od Arome tentokrát dorazila obrovská krabice a v něm jsem našla dvě kosmetické sady. První od Rituals, kde jsem našla krásně zabalenou sadu Ritual of Mehr, kterou jsem ještě neměla a voní naprosto božsky! Druhým balíčkem byla značka Rilastil, se kterou mám minimální zkušenosti. V balíčku jsem našla hned tři produkty a moc se těším na testování!



Od Zuzky jsem dostala tuhle nálož produktů. Jsou tam kosmetické produkty, které jsem ještě neměla, takže se moc těším na vyzkoušení. Dále tam jsou nějaké mňamky a blok na psaní od Mankai Paper. Ti dělají naprosto nádherné papírové produkty!


Třetí PR balíček je od Manufaktury a byl pro mě velkým překvapením. Vůbec jsem netušila, že má něco přijít a bylo to od firmy moc krásné gesto. V balíčku jsem našla sadu tří krémů na ruce a jmenovky na dárky. Jmenovky jsem hned využila na Vánoce a měly obrovský úspěch :) 


Od Domči ze Slovenska jsem dostala tuhle obrovskou nálož produktů. S Domčou už si balíčky posílám několik let a vždycky se mi neskutečně trefí do vkusu! Tentokrát na mě v balíčku čekalo hodně produktů od Kneipp a Yves Rocher, dále potom nějaké věci do domácnosti, mňamky, hrnek, svíčka, přívěsek na klíče. No co Vám budu, neskutečně mě dojalo, jak mě ta holka zná, i když jen přes instagram.


Ke konci roku jsem ještě potřebovala utratit FKSP, tak jsem si koupila nejnovější knihu Hrad ve Skotsku od Julie Caplin. Jedná se o vánoční příběh a brzo na ni vyjde recenze, protože už ji mám přečtenou a máte se opravdu na co těšit. Od doby, co čtu knihy od Caplin, je to moje nejoblíbenější autorka!

Posledním PR balíčkem byla nová řada Hyaluron a odličovač očí od Astrid. Já už řadu dostala v rámci testování s Arome, takže recenzi už jste tu mohli číst. V balíčku jsem navíc našla ještě látkové odličovací tampony a takovou praktickou dózičku. Velká spokojenost se všemi produkty, takže je s klidným srdcem mohu doporučit dál. 

Co jste si v prosinci pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. No panejo, samé super věci! Hlavně ty knihy! :-) ♥ Já jsem si toho v prosinci ani moc nekoupila...vlastně...rovnátka, no :D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné novinky a dárečky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já v prosinci utrácela, jak kdybych měla za měsíc čuchat ke kytičkám zespoda, takže to ani nebudu všecko vypisovat. Na Hrad ve Skotsku se též chystám, dostala jsem ho od Ježíška. U toho balíčku od Domči mi teda spadla čelist :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá co na knihu řekneš. Taky jsem byla ohromena, kolik mi toho poslala :)

      Vymazat
  4. Tak to jen tiše závidím, že penízky z FKSP můžete využít i na knížky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou tedy využíváme na dovolenou, ale letos ještě nějaké zbyly, tak knihy byly jasnou volbou :)

      Vymazat
  5. Hrad ve Skotsku mám na svém wishlistu, tahle série knížek se opravdu povedla. :))

    OdpovědětVymazat
  6. No to je teda pořádná nálož. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS