SALOOS || Zimní aromaterapie

 S příchodem chladného počasí vytahuji svíčky, vonné vosky, aromalampy a esenciální oleje. Letošní zimu jsem se rozhodla vyzkoušet několik produktů od Saloos, které mi příjemně provoněly domov nejen v čase vánočním. Saloos nabízí široký výběr aromaterapie a troufám si tvrdit, že si vybere opravdu každý. Na výběr je z několika desítek esenciálních olejů. Ať už těch bio, různých směsích nebo si můžete vybrat rovnou celou sadu. Aromaterapie nejsou jen esenciální oleje, ale také osvěžovače vzduchu nebo aroma roll-ony, a to vše stoprocentně přírodní.

Moje jasná volba byly hlavně vánoční vůně. Z esenciálních olejů jsem tedy vyzkoušela Kouzlo Vánoc, Mandarinku a Zimní kouzlo. Osvěžovač vzduchu s vánoční vůní byl na výběr pouze jediný a to Vánoční sen. Už po otevření balíčku mě omámila neskutečná vůně. Samozřejmě jsem musela všechny vyzkoušet a z vůní jsem byla naprosto nadšena. Nejvíce jsem si však oblíbila Kouzlo Vánoc.

Kouzlo Vánoc je hřejivá směs hřebíčku, skořice a svěžích citrusů. Jedná se o opravdu výraznou vůni, která je schopna provonět celý dům. Nejednou jsem ji cítila i nahoře v podkroví.
Zimní kouzlo je lehounce kořeněná, jemná vůně směsi jehličnanů, která čistí vzduch a pomáhá k uvolnění mysli, těla i dýchacích cest. 
Mandarinka je velmi osvěžující vůně čerstvé mandarinky. Intenzivně provoní místnost a oblíbí si ji i děti.


Směs éterických olejů ze skořice, kadidla a citrusových plodů vykouzlí doslova Vánoční sen. Nebudu lhát, tenhle osvěžovač vzduchu jsem si neskutečně oblíbila a stříkám jej do místnostní každý den. Má naprosto dokonalou vánoční vůni, která je velmi příjemná, intenzivní a dlouhotrvající. Vyvolává příjemně hřejivou atmosféru Vánoc a prožití svátků s nejbližšími dotáhne k dokonalosti. Naprosto mě uchvátil a rozhodně si jej budu pravidelně pořizovat i v dalších rocích. 

Čím jste si vánoční chvíle zpříjemnili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

14 komentářů:

  1. Já jsem po celou dobu Vánoc (a vlastně i celý prosinec) pálila všechny možné svíčky. Nejčastěji s vůní skořice a vanilky. Nicméně i vonné olejíčky jsou skvělou volbou a na příští rok si také pořídím nějakou aromalampu. Teď už se vyloženě těším na jaro a vůni čerstvých tulipánů ve váze. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, taky se těším na jaro a proto jsem vánoční výzdobu už schovala. Nicméně já svíčky pálím až teď :D

      Vymazat
  2. Mám ty to vonné olejíčky ráda. Doma mám vůni růže, citronu a ještě něco, ale teď nevím co :-D Citron hodně využívám k úklidu, esenciální oleje jsou skvělý pomocníci ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám v plánu si pořídit více vůní, takže ten citron určitě zkusím :)

      Vymazat
  3. Já olejíčky od Saloosu používám poměrně hodně do aromalampy v práci. Nejoblíbenější je litsea cubeba, ale mám ráda i eukalypt, fajn byl grep. Moc mne neoslovilo cedrové dřevo a vůně mystik. Mandarinka je dobrý tip. Teď mám tedy nakoupené olejíčky z DMka, ale až budu kupovat nové Saloosy, tak mandartinku vezmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že sis pořídila nějaké olejíčky z DM. Máš opravu vyzkoušených hodně vůní.

      Vymazat
  4. Vonné olejíčky mám a ráda je používám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle olejíčky mám taky, jsou super :) Plus přes zimu ráda pálím různé vánoční/zimní vůně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem milovnicí svíček a vosků, jen olejíčkům jsem na chuť úplně nepřišla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já letos pálila, co se mi dostala pod ruku doslova :-D takže nic echt vánočního se nekonalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já doma nějaké vánoční kousky mám, ale ještě na ně nedošlo :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS