HRAD VE SKOTSKU - Julie Caplin

Autor: Julie Caplin
Počet stran: 320
Rok vydání: 2022
Žánr: román
Nakladatelství: Cosmopolis



Anotace
Na Skotskou vysočinu se pomalu snášejí první sněhové vločky a předvánoční závod s časem začíná Izzy McBrideové se ani nesnilo, že zdědí skutečný hrad. A teď se z ní díky odkazu prastrýce Billa stala hradní paní s velkými plány a mizivou hotovostí. Její excentrická matka Xanthe naštěstí sehnala první dobře platící hosty, jejichž peníze pomohou prostory zvelebit. Střechou sice stále ještě zatéká, ale počet obyvatel hradu nečekaně roste. Zbývá už jen maličkost - během pár týdnů před Vánoci proměnit chátrající hrad v kouzelný hotel. Naštěstí má k ruce pár pomocníků, kteří se pustí do renovace spolu s ní. Jedním z nich je i Ross, na kterého Izzy myslí víc, než by se jí líbilo. Vždyť ona přece musí chystat sváteční menu, a ne dumat nad tím, co se tomu tajemnému spisovateli honí hlavou...


Z mého pohledu
Zimní nebo přímo vánoční příběh v romantických knihách od Julie Caplin chyběl, a tak jsem byla moc ráda, že autorka napsala příběh o milé Izzy. Izzy můžeme znát z předchozí knihy Domek v Irsku, a tak je fajn, že i Izzy dostala šanci najít své štěstí a lásku. Ze začátku příběh začíná pomalu a autorka nás s milostným románkem pěkně dlouho napíná. Skvěle je v příběhu popsána Izzyina matka, která mě samotnou docela dost vytáčela. Obdivuji hlavní hrdinku, že dokáže s matkou žít a zůstat klidná, to já bych tak trpělivá rozhodně nebyla. Líbí se mi i romantická linka, která je pomalejší, ale plná přitažlivosti a jiskření. Opět moc povedený příběh z netradičního prostředí. 

Jaký příběh od Julie Caplin je Váš nejoblíbenější?

Celkově jsem za loňský rok přečetla 22 knih, takže jsem si splnila svůj "cíl" přečíst každý měsíc minimálně jednu knihu. Tenhle rok si dávám ten stejný cíl, tak jsem zvědavá, kolik knih nakonec přečtu :)  Kolik knih jste za loňský rok přečetli Vy?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Hrad ve Skotsku jsem kupovala jako dárek synově přítelkyni, tak ráda čtu, že tě bavil. Já jsem od JC četla jen dvě knížky - Pláž v Chorvatsku a Hotýlek na Islandu, víc se mi líbil Hotýlek.
    Knížek jsem loni přečetla asi 45.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo, tak to jsi těch knížek přečetla opravdu hodně! Já doufám, že letos se mi jich taky podaří přečíst víc :)

      Vymazat
  2. Děkuji za tip, ráda si knížku přečtu.
    Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale pokud v letošním roce Knižní klub opět zprovozní web s elektronickými knihami, ráda se čtením začnu. 🙂
    V loňském roce jsem přečetla jednatřicet knih. Letos bych ráda přečetla alespoň polovinu.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě musíš knihy od Caplinové přečíst, jsou boží!

      Vymazat
  3. Já se na tuhle knihu nesmírně těším! :-) Mám ji už připravenou, ale mám ještě jednu knihu rozečtenou, tak ji chci nejdřív dočíst. Julie je prostě skvělá! ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, já jí mám doma a chystám se na ní až se prokoušu tím, co mám rozečtené - Zvon od Neala Shustermana. Vloni jsem přečetla 13 knížek, takže svoje předsevzetí knihu za měsíc jsem dokonce o jednu i přetáhla. Taky bych letos chtěla podobné čtecí ani ne tempo, ale skóre udržet. Já čtu vcelku rychle, jen se k tomu občas dokopat a upřednostnit to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšeš, upřednostnit to je občas problém :D

      Vymazat
  5. Mám v plánu si přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teprve mám sérii na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS