Spotřebováno: Říjen 2022

Jak už jsem avizovala u minulého Spotřebováno,  říjnová spotřeba je snad nejslabší za celý rok. Vůbec nechápu co se stalo, protože kosmetiku používám pořád stejně, ale v říjnu jsem se nemohla dostat na dno. Nicméně díky slabému říjnu, bude bohatý listopad. Hlavně co se týče vlasovky a péče o pleť. V dnešních spotřebovancích je hlavně péče o tělo. Z péče o pleť tu tentokrát není ani jeden kousek.


Celkem tu tedy mám 6 kosmetických produktů a dva doplňky stravy. Není k tomu asi co víc říct a zbytečně to tak protahovat, jdeme na to.



1. Krém na ztvrdlou kůži Astrid Peo - všechny krémy z této řady se moc povedly. Je poměrně hutný, bez parfemace, dobře funguje. (recenze)

2. Tělové mléko Ombia - taková tekutější a levnější Nivea, bez parfemace. Bohužel hydratace nulová a vůbec se nedalo rozetřít, pořád se tahalo sem a tam. Nikdy víc! (recenze)

3. Vlhčené ubrousky Cheeky Panda - skvělý kousek do kabelky. Dají se využít jakkoliv, navíc jsou biologicky rozložitelné. (recenze)


4. Doplněk stravy Renovality Ženský prvek - vzhledem k tomu, že jsem chudokrevná, jednou za čas doplňuji železo v podobě doplňku stravy. Tohle od Renovality je moje oblíbené. (recenze)

5. Doplněk stravy Renovality Přeslička rolní - beauty formule, která se zaměřuje na krásu. Udržuje normální stav vlasů, nehtů, kůže, kostí... Jednou za čas, proč ne. (recenze)


6. Parfémová voda Boucheron Quatre - příjemná ovocnokvětinová vůně, která vydrží celý den. Skvělá na každodenní nošení i na zvláštní příležitosti. (recenze)

7. Sůl do koupele Manufaktura levandule - tohle byla velká paráda. Úžasně voněla, nevysušovala, obsahovala kousky sušené levandule. (recenze)

8. Olej do koupele Kneipp Goodbye Stress - tenhle olejíček jsem si zamilovala! Neskutečně příjemná, uvolňující vůně. Vytvoří i pěnu a rozhodně si jej pořídím znovu! (recenze)

Vyzkoušeli jste nějaký uvedený produkt?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Olejíčky od Kneipp miluju. Měla jsem nejraději Nachlazení, ale ten se přestal vyrábět :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Na Tebe opravdu slabší spotřeba, ale každý kousek se počítá:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát neznám nic.
    Jinak se mi taky někdy stává, že produkty, které mám pocit, že už dobírám, vydrží ještě do dalšího měsíce (zrovna teď tam mám takový krém na ruce, u kterého jsem si myslela, že ho do konce října určitě dopotřebuji, ale ještě dneska není u konce). A mám pocit, že tento měsíc budou mou spotřebu, co do počtu kusů zachraňovat plátýnkové masky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty já zatím nesahám, ale v zásobě jich mám také požehnaně!

      Vymazat
  4. Nic z produktů ozkoušené nemám, ale nad Renovality dost přemýšlím:) Nad jejich Renohair tabletami a přesličkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renovality je moje láska a doporučuji kudy chodím.

      Vymazat
  5. Ahojky,
    z tvých produktů neznám nic, ale od z této řady Kneippu jsem zkoušela jejich krém na ruce a byla jsem moc spokojená. Moje spotřeba je extrémně větší:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla krém na ruce ze stejné řady a tělové mléko. Obojí naprosto boží!

      Vymazat
  6. Tělové mléko vypadá super, díky za tip! :) Teď na podzim mám hrozně suchou pokožku a je to vždy i tím, že doma hodně topím. Musím si nějaké hydratační pořídit. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS