RENOVALITY || Doplněk stravy Přeslička rolní Maximal

 To, že pravidelně zobu doplňky stravy, pravděpodobně víte. Docela často se objevují ve Spotřebováno, v New In a píšu na ně recenze. Nejčastěji zobu ty od Renovality, které jsem měla možnost v rámci spolupráce vyzkoušet. Samozřejmě se pak k nim i nadále vracím a kupuji je opakovaně. Celoročně beru Ženskou pohodu, občas koupím Ženský prvek (železo) a v zimě pak zobu hlavně vitamín D a Acerolu  (vitamín C). Dnes Vám po delší pauze přináším opět recenzi na doplněk stravy od Renovality, tentokrát na Přesličku rolní. 

Beauty formule, která se zaměřuje na krásu. Přeslička rolní má mineralizující efekt na kůži, vlasy a nehty,  přispívá k normálnímu stavu kostí a kloubů Jedna tobolka navíc obsahuje i bioaktivní křemík, který je tím správným minerálem pro naše vlasy, nehty i pokožku. Dále obsahuje Biotin, který přispívá k udržení normálního stavu vlasů, sliznic, pokožky a k normální psychické činnosti. Doplněk stravy je vhodný pro vegany i vegetariány. Užívá se jedna tobolka denně - ráno nebo večer.

Přeslička rolní Maximal stojí 219,- Kč a koupíte ji zde
(jedno balení obsahuje 90 tobolek)

Jaké doplňky zobete Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Renovality za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Já se z doplňků držím B-kompexu a trojkombinace vápník-hořčík-zinek. Občas přidám vit. D a teď na zimu si chci koupit ještě nějaký vit C

    OdpovědětVymazat
  2. Já zobu kdeco, hlavně hořčík, železo a pak Migreen a Sleepgreen od Green Idea :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Během podzimu jsem toho začala brát celkem dost - vitamín D a C, zinek a biotin :) Plus is dávám sirup na posílení imunity :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Vitamíny, alebo teda doplnky stravy od Renovality chcem už dlho vyskúšať. Momentálne užívam skôr ayurvedné doplnky ako Ashvaganda (skvelá na energiu) a nejaký mix zázvoru a korenia na správne trávenie. Som s nimi moc spokojná, ale veľmi mi chýbajú doplnky, ktoré by pomáhali udržiavať moje ženské hormóny v ronováhe. Musím sa už bližšie pozrieť na ich sortiment a niečo si vybrať.
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji je všemi deseti a věřím, že až si nějaké vybereš, budeš spoko!

      Vymazat
  5. Já mám v plánu si teprve něco koupit. Touhle dobou zobu taky hlavně vitamín C. 🙂

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS