GABRIELLA SALVETE || Paletky očních stínů z kolekce Petra Nude

 Na podzim přišla značka Gabriella Salvete s novou kolekcí, tentokrát ve spolupráci s blogerkou a youtuberkou Petrou Lovely Hair. Nová kolekce nese název Petra Nude a rozhodně na sociálních sítích zažila velký boom. Sama mě zaujala svými barvami, protože nude barvy se staly mými oblíbenými za poslední dobu. Samozřejmě jsem hned běžela do Rossmannu kolekci omrknout. Kolekce nabízí tři paletky očních stínů, tři rtěnky, tři laky na nehty, očná linky a řasenku. Kolekce se dělí na tři řady - Pillow talk, Slip dress, a Nude heels - béžová, růžová a bronzová. 



Je o mně známo, že oční stíny a cokoliv dalšího na oči (linky, tužky) nepoužívám. Nějak se v tom nevyžívám a dávám přednost hlavně přirozenému looku. Vzhledem ale k tomu, že jsem měla před svatbou a řešila svatební líčení, rozhodla jsem se oční stíny zkusit. Petra na svém instagramu vytvořila tři líčení, pokaždé s jinou paletkou a mě se tak zalíbily, že jsem se rozhodla si paletky pořídit. Imponovalo mi hlavně to, že každá paletka nabízí pouze čtyři stíny. Paletky s vícero stínama mě docela děsí, protože vůbec nevím, jaké barvy kombinovat.  A vzhledem k tomu, že jsem ani netušila, jaké svatební líčení zvolím, vzala jsem si hned všechny tři paletky. 

Každá paletka obsahuje čtyři stíny - béžový, dva barevné a jeden třpytivý. Všechny jsou k sobě dokonale sladěné. Pouze růžová obsahuje dva třpytivé, ten míň třpytivý se dá použít i jako rozjasňovač. Já na svatební líčení zvolila bronzovou paletku, která obsahuje hnědé odstíny. Byla to skvělá volba, líčení bylo jednoduché (všehovšude jsem jej zkoušela jednou před svatbou) a všichni mi ho chválili. Nikdo ani netušil, že jsem oční stíny použila takřka poprvé. 

Růžovou paletku si oblíbila moje mamka, která po vyzkoušení se rozhodla pořídit si vlastní. Já určitě paletky využiju na nějaké plesy, či svatby, ale na každodenní líčení pravděpodobně ne. Přece jen dávám pořád přednost rychlejšímu a přirozenějšímu líčení. 


Oční stíny lehce práší, ale to neberu jako nějakou vadu. Jsou velmi dobře pigmentované a dlouho drží. U mě zvládly celý svatební den bez sebemenšího problému. Dají se krásně vrstvit a celkově uděláte nádherné líčení jen čtyřmi odstíny. Takže pokud v používání barev očních stínů tápete stejně jako já, s touhle paletkou to bude úplná brnkačka. 


Byla jsem velmi mile překvapena z ceny. Čekala jsem kolem dvou stovek, ale jednu paletku seženete kolem 150 ,- Kč, což je naprosto nádherná cena! Já si pořídila ještě dva laky na nehty, které mají naprosto nádherné odstíny též. Jen dekorativku jsem si nevzala, mám ji doma hodně. Nicméně ta růžová rtěnka je opravdu nádherná! 

Pořídili jste si něco z kolekce? Používáte oční stíny?

Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Já to mám se stíny podobně jako ty- sice je používám, ale držím se většinou dvou odstínů šedé :). Teď jsem si koupila paletku se 6 odstíny, tak začínám používat i ty dva do růžova :D.
    Jinak musím říci, že se mi paletky líbí všechny 3

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, já od Petry miluju její paletky ve spolupráci s Revolutionem, ale tohle mě prostě nevzalo. Já stíny používám nejvíc právě teplé hnědé a nebo šedo-stříbrné, když už se teda líčím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, paletky ve spolupráci s Revolution jsou moc pěkné :)

      Vymazat
  3. Paletky jou nádherné, furt mi ale slzí oči, takže stíny už vůbec nepoužívám :(
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Mám v plánu si jednu pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají krásně, přesně takové nude odstíny preferuji a jsou součástí mého každodenního líčení. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS