BOUCHERON || Parfémová voda Quatre

 Ovocnokvětinová vůně s charakterem je vytvořena pro odhodlané, vyzývavé a odvážné ženy. Je poctou ikonickému prstenu Quatre tohoto slavného šperkařského domu. Parfém je vhodný pro ženy všech věkových kategorií, ideální pro každodenní nošení i zvláštní příležitosti. Má úžasnou výdrž a flakón vypadá velmi luxusně. Je to moje druhá vůně od Boucheronu a rozhodně ne poslední. Boucheron má propracované jak složení vůní, tak samotné flakonky, které ženě dodají pocit luxusu a ženskosti. Nebudute jej chtít dát z ruky.


Složení vůně Boucheron

hlava: esence hořkého pomeranče, brazilská zelená mandarinka, červený rybíz
srdce: jarmín sambac, růže
základ: cedrové dřevo, kašmír, pižmo

Měli jste nějakou vůni od Boucheron?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Chtěla jsem zkusit loni jednu (teď si nevzpomenu, jak se jmenovala) byla za skvělou cenu, ale bohužel letos, když jsem si chtěla udělat radost pod stromeček, nebyla vůbec nikde.
    Vůně z článku zní zajímavě, děkuji za tip. 🙂
    Přeji ti hezkou 4. neděli adventní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej to je škoda, ale přeji ti, aby jsi opět našla!

      Vymazat
  2. Vůni neznám, ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec značku neznám, ale dle popisu si myslím, že by mi voněla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji očuchat, opravdu příjemná záležitost.

      Vymazat
  4. O tomto parfému jsem vůbec neslyšela, ale vypadá tedy luxusně! :) Až se někdy dostanu do nákupáku, musím ho zkusit najít a přičuchnout. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já značku vůbec neznám. Flakonek vypadá skutečně dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem měla hodně parfémů, ale když tak nad tím uvažuji, od této značky ještě nic. Budu to muset asi napravit :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS