AROME || Říjnové testování s Rituals

V září jsme si dali pauzu od článku s Arome testování. Balíček sice dorazil, ale nebyl oficiální (nebo jak to říct), byl to spíš balíček pro radost, takže jsem jej ani netestovala a jeden produkt darovala. Každopádně o recenzi na tělové mléko, které v zářijovém balíčku bylo, rozhodně nepřijdete. 
V říjnovém balíčku jsem našla novou řadu od Rituals. Rituals teď na podzim představilo několik nových řad, kdy všechny vypadají naprosto fantasticky! Já v balíčku našla sprchovou pěnu a tělový krém z řady Love. Jedná se o limitovanou edici, kdy další dvě řady nesou název Good Fortune a Happiness. Každá řada obsahuje mimo sprchovou pěnu a tělový krém ještě difuzér a svíčku. 

 
Rituals miluju, je to jedna z mých nejoblíbenějších značek. Stejně tak miluju jejich sprchové pěny, které jsou naprosto dokonalé. Vydrží Vám strašně dlouho, jsou sametově hebké, mytí s nimi je příjemný relax a dopřejete si trochu toho luxusu. Tělový krém je hutný, ale velmi pěkně se roztírá a nezanechává mastný film. Dokonale hydratuje, vyživuje a zanechává pokožku těla krásně hebkou.

Vůně po jasmínu a divoké růži je velmi jemná a tak strašně moc příjemná! Jasmín pomáhá relaxovat a divoká růže poskytuje zjemňující a uklidňující vlastnosti. Díky oběma produktům bude Vaše pokožka dokonale provoněná, že budete nuceni si k ní stále čuchat. Já bych ji mohla cítit pořád a kdyby byl v nabídce i parfém, okamžitě po něm sáhnu!


Zaznamenali jste nové limitové řady od Rituals?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

14 komentářů:

  1. Ahoj, řady jsem zaznamenala, ale aby mě více zaujaly asi bych si je musela dojít očichat do kamenné pobočky. Já na ty růže moc nejsem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě běž! Věřím, že všechny kolekce voní úžasně! Já mám očuchanou pouze tu, kterou mám doma.

      Vymazat
  2. Popis vůně zní dobře. A sprchová pěna, kterou jsem od Rituals měla (Sakura) byla fakt příjemná.

    OdpovědětVymazat
  3. Rituals mám ráda, ač si jejich kosmetiku sama nekupuji, na mě je drahá, ale i obaly mají krásné:) celkově ta značka působí dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, není zrovna nejlevnější. Ale třeba jako dárek, je moc fajn.

      Vymazat
  4. Hneď na prvý pohľad ma zaujali nádherné obaly a verím, že aj vnútro je rovnako skvelé :) Od Rituals som myslím ešte nič neskúšala, ale určite by som to chcela napraviť :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji všema deseti! Jedna z mých nej značek!

      Vymazat
  5. Produkty vypadají luxusně, vůbec bych se nezlobila, kdybych od Rituals našla něco pod stromečkem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Rituals produkty úplne zbožňujem a na tieto nové limitky som sa už neraz pozerala, vyzerajú naozaj super :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zlatou řadu Happiness a ta je dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, všechny řady mi zatím voněly dokonale!

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS