RENOVALITY || Doplněk stravy RenoProbio Maximal

 Doplňky stravy už ode mě znáte, ať už z recenzích, z novinek nebo ze spotřebovaných. Beru takřka dokola pořád to stejné, ale občas vyzkouším něco nového. Poslední doplněk stravy, které na svět vypustila česká přírodní značka Renovality, jsou přírodní probiotika. Probiotika známe hlavně při používání antibiotik. Můžeme je tedy užívat preventivně i jako doplňkovou léčbu. 

Právě jako doplňková léčba se doporučují užívat hned při prvním dni nasazení antibiotik. Proč? Protože při užívání antibiotik je narušené zdravé prostředí ve střevech, a proto je třeba obnovit rovnováhu střevní mikroflóry. Narušení bakteriální rovnováhy může mít za následek například zažívací potíže. dále je jako doplňkovou léčbu můžeme užívat při průjmu/zácpě, během těhotenství a kojení, při alergiích a intoleranci laktózy a dalších.



Probiotika jsou kultury mikroskopických organismů, které jsou pro náš organismus prospěšné. Kromě výše zmíněného, mají vliv na imunitu nebo jsou užitečné při srážení krve, díky produkci bioaktivního vitamínu K.

RenoProbio = 12 druhů živých kultur, 60 miliard probiotických mikroorganismů v denní dávce. Užívají se jedna nebo dvě tobolky denně. Obsah tobolky RenoProbio je uzavřený do enterosolventní tobolky. A co to znamená? Enterosolventní tobolka je odolná vůči kyselému prostředí v žaludku a díky tomu se živé kultury bakterií dostanou v maximální míře do střev, kde jejich cílové místo. 

Já jej začala užívat s antibiotiky, kdy jsem v září prodělala dvě angíny. Poté jsem celé balení dobrala. Obsahuje celkem 50 tobolek a užívala jsem dvě denně. Díky probiotikům jsem také přestala mít nafouklé břicho, křeče a chodila jsem pravidelně na záchod. Moje "potřeby" byly pro mě utrpením a díky tobolkám jsem se začala pravidelně vyprazdňovat. Rozhodně si je při dalším nákupu hodím opět do košíku!

Užíváte probiotika?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Renovality za produkty poskytnuté k recenzi

8 komentářů:

  1. Já probiotika začala pravidelně užívat v listopadu, zatím jsem ale nějaký jejich účinek nezaznamenala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, momentálně mám antibiotika, takže beru i probiotika, ale jinak doplňky stravy nepoužívám. Já vždycky beru to, co mi dají v lékárně...

    OdpovědětVymazat
  3. Probiotika se snažím užívat pravidelně, ale musím si nasypat popel na hlavu - často zapomínám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky občas zapomenu, ale schválně si je dávám na místo, abych je pořád viděla :D

      Vymazat
  4. Probiotika jsem si kdysi koupila, když jsem měla ATB, jinak pravidelně "zobu" jen B-komplex, Biotin na vlasy a kombinaci vápník-hořčík-zinek. Teď v zimě jsem přidala ještě vit. C

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bereš celoročně to stejné, co tak v komentářích čtu :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS