ANELA || Dvoufázový odličovač Odlíčím

 Českou přírodní kosmetiku Anela už ode mě znáte. Nebo aspoň ti, kteří můj blog čtou už delší dobu. Pár recenzí na různé produkty už jste si tu mohli přečíst. Ovšem pro připomenutí se jedná o rodinnou českou firmu, která se zabývá výrobou 100 % přírodní kosmetiky. V nabídce nemají jen pár produktů, ale rovnou několik desítek. Vyberete si od péče o pleť, přes tělo až po koupel. Samozřejmě zde jsou i produkty pro ty nejmenší, protože hlavně díky dcerce jedné ze zakladatelek, Anela vznikla. Dnes se podíváme na dvoufázový odličovač, který nese název Odlíčím. 


Troufám si tvrdit, že se jedná o jeden z nejlepších produktů od značky. Zatím mi tedy vyhovovalo vše, co jsem zkusila, nicméně i podle hodnocení ostatních zákazníků, se jedná o jeden z nejvíce prodávaných produktů. Základem odličovače je chrpový hydrolát v bio kvalitě, spojencem mu je bio meruňkový olej a poslední složkou je gelový extrakt z rosolovky řasotvorné (čínská houba s většími hydratačními účinky než kyselina hyaluronová). 

Odlíčení pleti by mělo být prvním krokem v našem očistném rituálu. I když se třeba nelíčíte, je potřeba pleť vyčistit, protože během dne se na ní usazuje mnoho nečistot (smog, prach). A i když na pleť nanesete sebelepší kosmetické produkty, nebudou mít takový účinek, pokud pleť nebude dokonale vyčištěná. Obal je skleněný s praktickou pumpičkou. Před použitím je potřeba jej protřepat, aby se vodní a olejová složka propojili. Poté stačí nanést na navlhčený odličovací tampon a můžete odličovat. Hravě si poradí s řasenkou, rtěnkou nebo pudrovými produkty. Zvládnout by měl i voděodolné produkty, ale ty já nepoužívám, tak nemohu posoudit. 


Rozhodně se nemusíte bát, že byste po použití viděli mlhavě nebo vás oči štípaly. Odlíčím je velice šetrný jak k očím, tak k očnímu okolí. Je vhodný pro všechny typy pleti, i pro tu nejcitlivější. Navíc se jedná o veganský a cruelty free produkt. Navíc prázdné obaly můžete vrátit zpět firmě!

Jaké odličovače očí používáte nejraději?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Tuto značku neznám, ale líbí se mi to. Já mám doma odličovací olej od značky YR a jsem s tím spokojená :-) Pak používám i klasickou odličovací od Garnier. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR mám teď doma taky jeden, tak jsem na něj zvědavá :)

      Vymazat
  2. Ty máš vždycky recenze na zajímavé produkty :). I když tenhle asi pro mne úplně nebude - nemám odličovače na oči s olejovou složkou ráda, nějak mi nedělaly dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku nemám vůbec odzkoušenou a dvoufázové odličovače zase až tak nepoužívám, dělají mi mlhu v očích. Jinak ale odličují bravurně, to se musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, to vypadá skvěle. Já momentálně pravidelně kupuju Isanu je to nejlevnější odličovač s kterým se relativně dobře snesu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Isany jsem žádný odličovač ještě neměla. .

      Vymazat
  5. Hlavní je, že je šetrný a oči nedráždí. Měla jsem spoustu špatných zkušeností s podobnými produkty, takže je super, že jsi s ním spokojená a díky za doporučení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě některé odličovače štípaly, ale už si moc nevzpomenu jaké..

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS