New In: Říjen 2022

 Říjen se opět nesl ve znamení PR balíčků, kterých je tu hned několik. Sama jsem si snad jen koupila doplňky stravy a využila tak slevu u Renovality. Jinak jsme opět nakupovali hlavně do domečku, protože už se stěhujeme. Chyběly nám jídelní židle, takže jsme koupili ty, pak nějaké ručníky, vysavač a vysavač na okna od Kärcher, pračku. Takže spíše samé praktické věci, které na fotkách nejsou, protože to opravdu nemám čas vše fotit. Hlavně taky nevím, zda by Vás to vůbec zajímalo, takže mi kdyžtak dejte vědět, zda mám do novinek dávat i věci do domácnosti.

První PR balíček je tradičně od Arome, tentokrát nová řada od Rituals, která voní naprosto dokonale! Z balíčku jsem měla ohromnou radost, protože Rituals jsem si neskutečně zamilovala. V balíčku byla sprchová pěna a tělový krém.



Oslovila mě značka Ecotools, zda bych nechtěla vyzkoušet jejich štětce z řady Luxe, které mají nový design. Jelikož už nějaké štětce od značky doma mám, neváhala jsem ani minutu. Jsou totiž naprosto skvělé, dobře se s nimi pracuje, nepelichají, navíc jsou ekologické. Nečekala jsem, že jich přijde tolik, takže radost byla obrovská!



Renovality měli víkendovou slevu 21 %, tak jsem se rozhodla nakoupit nějaké vánoční dárky a doplnit zásoby doplňků stravy. Vzala jsem si klasicky vitamín D3 a Acerolu Maximal, které beru každou zimu. Tradičně jsem vzala Ženskou pohodu, kterou beru nonstop. Navíc v zásobě doma nemám žádný odličovač, tak jsem vzala Odličovací sérum, které odlíčí snad všechno! 



Poslední novinkou je nová kniha Drobná potěšení, kterou jsem dostala v rámci spolupráce s e-shopem megaknihy.cz. Kniha dorazila akorát včas, nic aktuálně rozečteného nemám, takže se na knihu moc těším.

Jsem ráda, že novinky tentokrát byly skromnější a článek kratší. Stejně tak to bude u Spotřebováno, kdy tentokrát to byla jedna velká katastrofa, ale o tom až v dalším článku.

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Ahoj Peti, myslím, že vzhledem k tomu, že děláte domeček se kratší nákupy dají pochopit. Štětce i Rituals jsou skvostný, budu se těšit na recenze. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne zajímají i doplňky do domácnosti typu židle nebo ručníky. Někdy to může být zajímavá inspirace. Testovací kousky od Rituals jsou bezva a knihu bych brala taky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím. Kolikrát už jsem se také inspirovala.

      Vymazat
  3. Petro, nádherný PR balíček. Na Rituals nedám dopustit. Jejich péče je opravdu prokazatelná a ty vůně jsou prostě pohlazení na duši :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám tu knihu a zatím jsem přečetla jenom pár stran. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    na novou řadu Rituals jsem hodně zvědavá, je to moje oblíbená značka. Od Renovality jsem si dneska koupila dvě pleťové vody, tak jsem na ně zvědavá.
    Mě se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je super! Věřím že budeš nadšena! Já obě značky miluju a doporučuju

      Vymazat
  6. Štětce vypadají perfektně, tak snad s nimi budeš spokojená. :) Měla bych si také konečně nějaké nové pořídit. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS