Spotřebováno: Leden 2021

 A je to tady. První článek do nové rubriky Spotřebováno. To, že chystám novou rubriku už jsem taky v pár článcích zmiňovala, tak je to konečně tady. Rozhodla jsem se rubriku zařadit na blog proto, protože ne každý mě sleduje na instagramu, kde vždy na konci měsíce točím stories a povídám o produktech, které se mi za daný měsíc podařily spotřebovat. Na instagramu také dávám recenze na všechny vyzkoušené produkty, kdežto tady ne. A tak mě napadlo, že by bylo fajn Vám tu také říct, zda mi produkty vyhovují či nikoli. Sama je mám velmi ráda, a proto je i nutné zmínit, že velkým vzorem mi byly a jsou články od Péti, které sama na blogu píše. Myslím, že na úvod stačilo a jdeme na to!

Za měsíc leden se mi podařilo spotřebovat celkem 17 kousků, ve kterých jsou i nějaké doplňky stravy. Nejvíc se mi podařilo spotřebovat produkty od Renovality a pak hodně pečující kosmetika. Udělala jsem i malou očistu co se týče laků na nehty a dokorativky.

Za měsíc leden se mi podařilo spotřebovat celkem 17 kousků, ve kterých jsou i nějaké doplňky stravy.

1. Sprchový gel Faberlic - jemná, nevýrazná vůně po toaletní vodě O'Feerique Sensuelle. Neurazí ani nenadchne, pokožka po něm nevoní a lehce vysušuje. Dostala jsem ho jako dárek, ale sama bych si ho znovu nekoupila. (recenze)

2. Šampon na vlasy Lacura - vůně tea tree mi vůbec nevoněla, jako by Vám na hlavu někdo vylil zelenou. Strašně po něm svědila hlava a rychleji se mastily vlasy. Naprostá katastrofa. Dostala jsem ho někde na závodech, ale na netu jsem ho našla za nějakých 20,- Kč. Nikdy víc. (recenze)

3. Sůl do koupele Magické Vánoce Soaphoria - Tahle sůl byla naprosto skvělá. Úžasná vánoční vůně, ale bohužel se jednalo o limitku. Každopádně poměr cena výkon, super. Sůl nevysušovala, ale ani neobarvila vodu. Koupila jsem na e-shopu Na paloučku.

4. Tělové máslo Hedvábný pan Levandule Anela - Úžasná našlehaná textura, boží vůně levandule. Máslo bohužel mizí opravdu rychle a řadí se do vyšší cenové kategorie. Zanechává mastný film a pokožka je po něm nádherně hydratovaná a voňavá. Brala jsem ho na zkoušku, ale klidně bych si ho pořídila znovu a je taky z e-shopu Na paloučku. (recenze)

5. Parfém Lanvin Éclat D' Arpege - Dostala jsem ho od našich na Vánoce asi v roce 2018 a vydržel mi fakt dlouho. Měla jsem ho jen na výjimečné chvíle. Jedná se o květinově-ovocnou vůni, která je naprosto jemná a dokonalá. Rozhodně mám v plánu si jej pořídit znovu.

6. Parfém Mon Evidence Yves Rocher - lehká a svěží vůně. Květinová a nasládlá vůně, která se hodí spíše na denní nošení. Velmi příjemná, vyzkoušela jsem cestovní balení, ale klidně bych si pořídila i větší. (recenze)

7. Expresní micelární voda ve spreji Aqua Biotic Astrid - Micelárka je takový průměr, na dočištění dobrá, na odlíčení nedoporučuji. Nic z čeho bych si sedla na zadek a potřebovala bych znovu. Kdybych ji nedostala v rámci spolupráce s Astrid, tak si ji sama ani nekoupím. (recenze)

8. Tužka na rty Farmasi - Tužku jsem si vybrala v rámci spolupráce, ale je to katastrofa. Vůbec rty neobarví, strašně vysušuje a celkově se s ní strašně pracuje. Nedoporučuji

9. Pleťová maska černá Tonymoly - Maska nebyla špatná, ale čekala jsem od ní víc. Zbavila pleť přebytečného mazu a nevysušovala. Bohužel ale nevyčistila póry a vždy při umytí byla špinavá celá koupelna. Znovu bych si ji asi nekoupila. (recenze)

10. Tekutý rozjasňovač L.A. Colors - S tekutými rozjasňovači kamarádka asi nikdy nebudu. Je to pro mě nekonfortní a celkově mě tento styl aplikace vůbec nebaví. Tohle byl můj první rozjasňovač, ale bohužel letí do koše. Navíc už v něm toho moc stejně nebylo.

11. Lak na nehty Marrionnaud - Lak na nehty, který jsem hodně vynosila v létě, kdy je tato barva naprosto ideální. Bohužel štěteček nedosáhne až na dno a tak lak musí do koše, protože zbytek laku nejde dostat ven, navíc už se začínal táhnout jako lepidlo. (recenze)

12. Lak na nehty Sally Hansen - třpytivý lak zdobil mé nehty v létě společně s výše zmíněným lakem. Bohužel nejsem fanoušek třpytek, navíc šel špatně odlakovat, táhnul se jak lepidlo a takřka vůbec neschnul, takže je čas udělat i tady pápá. (recenze)

13. Hyaluronové sérum Renovality - tohle sérum je naprostá topka a asi moje nejoblíbenější sérum vůbec. Je naprosto skvělé a tohle už je moje třetí balení. Je skvělé v kombinaci s olejem nebo pleťovým krémem a rozhodně mám v plánu si pořídit další. (recenze)

14. Šípkový olej Renovality - olej, který jsem si vybrala hlavně na popraskané žilky, na který je vhodný. Sice je neodstranil, ale díky používání se mi nové neobjevily. Má úžasnou oranžovou barvu, která pleti dodává šťávu a hlavně vitamín C, který je nezbytností v zimních měsících. (recenze)

15. Tělové sérum Máta Renovality - moje první spotřebované sérum z nové řady Crystal Series. Vůně je to intenzivní, avšak skvěle prohřeje namožené svaly. Není moje nejoblíbenější (na oblíbence se teprve dostane) z této řady, ale nejhorší určitě taky ne. (recenze)

16. Doplněk stravy Ženský prvek Renovality - tohle bylo už moje druhé balení. Trpím na chudokrevnost a mám málo červených krvinek, proto je pro mě železo naprostou nezbytností. Tohle je skvělé, že Vám nijak nezatěžuje střeva, jako tomu je u jiných prášků, které mi předepisoval doktor. Rozhodně doporučuji. (recenze)

17. Doplněk stravy Acerola Maximal Renovality - Poprvé v životě jsem v zimě brala něco na imunitu. Poprvé po několika letech se mi od podzima do jara neobjevila rýma, kašel ani chřipka, na které jinak trpím docela pravidelně. Mohu jej tedy jedině doporučit a příští rok jím vybavím celou rodinu :) (recenze)

Na začátek roku jsem ze spotřeb naprosto nadšená. Tak nějak ale tuším, že únor už tak bohatý nebude. Nicméně zatím se mi stále daří mít víc produktů spotřebovaných než co mi za měsíc přibude nových. Zkoušely jste nějaký z těchto produktů? Baví Vás tento typ článků?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

14 komentářů:

  1. Nová rubrika se mi líbí :). Sedmnást kousků je pěkné číslo a musím říci, že ani jeden z těch produktů nemám vyzkoušený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost! Leden byl velmi bohatý, bohužel únor bude o dost slabší.

      Vymazat
  2. Tyjo, já snad žádný produkt neznám.. :O :D
    Ale na co díky tobě vím, že si dát pozor, tak je ten šampon. :D A naopak by mě lákala ta voňavka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale určitě některé doporučuji zkusit :)

      Vymazat
  3. Tolik skvělých produktů, hned mám kde čerpat inspiraci. Do očí mě doslova uhodil ten nádherný odstín laku na nehty, je dokonalý! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na začátek roku fakt super, snad nám to vydrží :D Spotřebováno sleduji i na IG, ale i na blogu je to super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa tento typ článkov určite baví, už dlhšie si chcem kúpiť soľ do kúpeľa od Soaphorie a som rada, že píšeš že je skvelá! Inak okrem toho tiež používam šípkový olej, ale od Sopahorie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Soaphoria toho moc nezkusila, ale ta sůl byla boží a teď mám doma ještě masku :)

      Vymazat
  6. Já vždycky úplně zírám, jak ty to všechno stihneš spotřebovat :-D Ale zase jsem za tyto ,,recenze" ráda! Vždycky se tím inspiruji a vím, co si pořídit mám a co ne :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím se dost snažit, protože kosmetiky je fakt hodně :D
      Každopádně jsem ráda, že tě tyto články baví :)

      Vymazat
  7. Sérum od Renovality je vážně skvělé :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS