SPRCHOVÉ GELY || Monsavon, Cottage, Balea, Faberlic, Wellness&Beauty

 Sprchové gely jsou naší každodenní součástí a pod rukami nám jich projde opravdu hodně. Znám ale i hodně lidí, co přechází na klasická přírodní tuhá mýdla. Já už jedno také zkoušela a musím říct, že nebylo vůbec špatné. Přece ale jen mám doma slušnou zásobu sprchových gelů, proto jsou recenze převážně na ně. Určitě ale až je spotřebuji, budu více používat tuhá mýdla, protože déle vydrží a nemají žádné zbytečné obaly.

Nicméně dnes Vám teda představím dalších pět značek sprchových gelů. Úplně si nepotrpím na značkové sprcháče, docela mi vyhovují i limitkové sprcháče od Balea, které stojí 20,- Kč, ale dnes Vám představím i nějaké dražší, které se ke mně nějakým způsobem dostaly. Kolik jste schopné zaplatit za sprchový gel? Potrpíte si na značkovém?

Monsavon je značka pro mě pořád neznámá. V životě jsem o ní neslyšela ani ji nikde neviděla, proto jsem byla nadšena když jsem od tchýně dostala sprchový gel této značky. Navíc s vůní granátového jablka, které já obecně v kosmetice můžu. 
Sprcháč má naprosto dokonalou vůni, fakt jsem z ní odvařena ještě teď i když už je gel dávno spotřebovaný. Má nádhernou krémovou texturu, která i v malém množství vytvoří bohatou pěnu. Pokožku zanechává hydratovanou, vláčnou a nádherně provoněnou několik hodin. 
Opravdu nevím, kde se dá sehnat, ale podle obalu bych tipovala Rakousko nebo Německo.


Sprcháč od Cottage s arganovým olejem jsem si zamilovala už na první přičichnutí. Vůně je naprosto dokonalá a hlavně je na pokožce cítit i několik hodin. Ne nadarmo se arganu říká tekuté zlato a to hlavně díky obsahu vitaminu E a unikátní kombinace mastných kyselin. Pokožku vyživí, zklidní a zhydratuje. Má neutrální pH, je z 98 % organický a dá se použít i jako pěna do koupele. Já sprchové gely Cottage naprosto miluji, protože ty vůně a vlastnosti mají naprosto dokonalé.
Koupíte ve Fann parfumerii. 


Sprchový gel od Balea Milky Praliné mi doma ležel rok, než jsem se k němu konečně dostala. No a kdy jindy ho používat než právě ve vánočním čase. Obalem, na kterém jsou oříšky, mi připomíná pohádku Tři oříšky pro Popelku a tím pádem i Vánoce. Jedná se o menší balení - 100 ml - a voní pěkně po čokoládě. Doteď jsem si ani neuvědomovala, že jsem dosud v kosmetice neměla nic, co by vonělo po čokoládě. Není to tedy vůně co bych úplně vyhledávala, ale jednou za čas není špatná. Sprchový gel má samotově krémovou texturu a i při malém množství vytvoří bohatou pěnu. Je to taková klasika, na kterou jsme u Baley zvyklí :) 


Sprchový gel od Faberlic je inspirován toaletní vodou O'Feerique Sensuelle. Dostala jsem se ho od Nikol a docela jsem se na něj těšila. Velmi mě zaujal právě obal, který vypadá velmi jemně a elegantně. Vůně je jemná, nevýrazná a opravdu jde cítit jako nějaký parfém. Jestli je opravdu totožná jako výše zmíněný parfém, to bohužel nevím, nezkoušela jsem jej. Bohužel sprchový gel je takový průměr, který neurazí ani nenadchne. Svoji práci splní dobře, ale pokožka po něm je vysušená a vůbec ne provoněná. Mám ráda, když pokožka po sprchovém gelu ještě několik hodin voní, ale tady vůně vyprchá hned po vysušení ručníkem.


Koupelový a sprchový gel Wellness&Beauty mě posadil na zadek jak svou vůní, tak obalem. Je inspirován havajským rituálem Lomi Lomi, jenž se týká lehkosti a radosti ze života. Jedná se o květinovou vůni, která obsahuje broskev a orchidej. Hned na první přičichnutí mi připomínal pánskou kolínskou, ovšem po delším používání už mi připomínal onu květinovou vůni. Umývání s ním jsem si naprosto užívala, protože je k pokožce naprosto šetrný, nechává ji provoněnou a je prostě skvělý. Seženete ho  prodejnách Rossmann.

Jaká značka sprchových gelů je Vaše nejoblíbenější?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

16 komentářů:

  1. Také mi stačí sprcháče od Balei, přijde mi zbytečné zrovna do sprcháče investovat. Moc dobře vypadá Cottage :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Cottage jsou fakt boží sprcháče, tento byl můj druhý a spokojenost velká :)

      Vymazat
  2. Já sama za sprcháče taky neutrácím. Jen teď nedávno jsem si jeden dražší vybrala v rámci spolupráce. A vlastně si sprcháče ani moc nekupuju - většinou ke mně doputují jako dárky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já sama už si taky sprcháč pěkně dlouho nekoupila

      Vymazat
  3. Já už si kupuji sprcháče jen od Balei, vyzkoušela jsem i jiné, ale vždy se vrátím k těmto :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Mám také ráda sprcháče od Baley. Popravdě jsem jich také zkusila spoustu. Miluju, když jich mám doma hodně a mám tak pokaždé na výběr. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jich doma hodně mám, ale vždy používám jen jeden dokud ho nespotřebuji :D

      Vymazat
  5. Za sprchové gely nijak neutrácím. Jsem spokojená a krásně mi voní sprcháče z DMka od značky Balea 🙂. Jsou levné, ale hlavně nádherně voní. A ještě se mi líbí, jak mají občas nějaké limitované akce třeba když jsou Vánoce nebo léto atd.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si tiež až tak na sprchových géloch nepotrpím. Najdôležitejšie je pre mňa aby pekne voňal a nevysušoval ma či mi nejak nedráždil pokožku. Úprimne som sprchové géli aj trochu vypustila odvtedy ako som sa spoznala s mojím priateľom, ktorý používa iba detské mydlo, pretože je pre pokožku najšetrnejšie a nejak som ho začala používať aj ja. Musím sa priznať, že až na Baleu ani jednu značku nepoznám, ale teším sa keď budem veľká a budem mať veľkú vaňu kde budem mať na výber z množstva nejakých pekných fancy sprchových produktov :D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych ráda pomalu přešla k tuhým mýdlům :)

      Vymazat
  7. Já gely ráda střídám, ale třeba Weleda je má fajnové :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já žádnou oblíbenou značku sprchových gelů nemám, vždy popravdě vybírám podle toho, jak mi voní. :D Každopádně ten s granátovým jablkem musí být super! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS